بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 744
      محمود پاشایی، مدیرعامل شرکت تریلرسازی ایران رخش
      مشتری‌مداری در بانک تجارت یک اصل است
      شرکت تریلرسازی ایران رخش به مدیریت محمود پاشایی فعالیت خود را از سال 1363 آغاز و طی این سال‌ها جایگاه مهمی در این بخش از صنعت کشور پیدا می‌کند. البته پاشایی فعالیت خود را در عرصه صنعت از 55 سال قبل آغاز و در زمینه تراشکاری، صاحب مهارت می‌شود و با توسعه آن حرفه، زمینه راه‌اندازی شرکت تریلرسازی ایران رخش را به وجود می‌آورد.

      انواع تریلر، کمپرسی حمل سوخت، خبازخانه سیار، آشپزخانه سیار و بیمارستان سیار از جمله محصولات تولیدی این شرکت است که مخاطبان متعددی در سطح کشور دارد.

      پاشایی در این زمینه گفت: ما در شهرهای مختلف برای تولیدات خود مشتری داریم که بخشی از آنها نهادهای دولتی هستند.

      وی که از ورود به این عرصه اظهار رضایت می‌کند و معتقد است توانسته به اهدافش برسد گفت: ما علاوه بر اینکه در این بخش از صنعت، پاسخگوی نیاز کشور بوده‌ایم در عین حال، کارآفرینی نیز کرده‌ایم.

      مدیرعامل شرکت تریلرسازی ایران رخش در ادامه به تحریم‌های موجود در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در هر صورت ما چاره‌ای جز ایستادگی نداریم.

      وی گفت: البته ما در تولید محصولاتمان از سمت تحریم‌ها آسیب ندیدیم و روند تولید متوقف نشد چرا که وابستگی خاصی به واردات نداشتیم.

      پاشایی در ادامه به همکاری و ارتباط با بانک تجارت اشاره کرد و اظهار داشت: من از سال 69 مشتری بانک تجارت هستم و در شعبه گمرک حساب باز کردم.

      وی گفت: در این سال‌ها تمامی امور بانکی خود و فعالیت‌های ارزی را در بانک تجارت انجام داده‌ام و از پرسنل این بانک تقدیر می‌کنم.

      این فعال عرصه صنعت به مشتری‌مداری بانک تجارت به عنوان یک اصل اشاره کرد و اظهار داشت: بدون تردید یکی از دلایل اصلی عدم تغییر بانک خودم نوع مواجهه بانک تجارت و پرسنل آن با مشتری است. در هر صورت خدمات اغلب بانک‌های کشور شبیه هم هستند و این رفتار صمیمانه و مشتری‌مداری کارکنان است که می‌تواند بنده را به عنوان یک مشتری حفظ کند.

      پاشایی در خاتمه افزود: امیدوارم با گسترش خدمات‌رسانی بانک تجارت شاهد رشد ارتباطات بین این مجموعه و مشتری‌ها باشیم چرا که این اتفاق برای هر دو طرف، به عنوان شرکای تجاری می‌تواند مفید واقع شود.

      لینک ویدیوی خبر