بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۱|
      تعداد بازدید: 1528
      بیشتراکنشی های یک میلیاردی بانک تجارت معرفی شدند
      مرحله سوم قرعه کشی جشنواره پایانه‌های فروشگاهی ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت برگزار و رضا رجبی و حمید قنبرزهی پیروز برندگان دو کمک‌ هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو شدند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، مرحله سوم جشنواره پایانه‌های فروشگاهی شرکت ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت با مشارکت بیش از 137 هزار شرکت‌کننده از تمامی استان ها و براساس عملکرد این پایانه‌ها در بازه زمانی دی ماه برگزار شد و رجبی از استان قزوین شعبه الوند کد 21250 و قنبرزهی از استان سیستان و بلوچستان شعبه زهک کد 25410 برندگان دو جایزه ویژه یک میلیارد ریالی این مرحله شدند.

      علاوه بر دو کمک هزینه خرید خودرو به عنوان جایزه ویژه،50 جایزه 50 میلیون ریالی و 733 جایزه پنج میلیون ریالی دیگر نیز به پذیرندگانی که پایانه های فروشگاهی آن ها به حساب بانک تجارت متصل است، اهدا شد.

      بانک تجارت از تمامی پذیرندگان دارای پایانه فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت به عنوان مشمولان این جشنواره دعوت می‌کند با افزایش امتیاز بر اساس شاخص‌های مبلغ تراکنش، تعداد تراکنش و میانگین مانده حساب، شانس خود را برای برنده شدن تا "پایان فروردین 99" بالا ببرند.

      نحوه امتیازدهی پذیرندگان به‌صورت ماهانه به ازای هر 10 میلیون ریال افزایش مبلغ تراکنش یک امتیاز ، هر 15 درصد رشد تعداد تراکنش نسبت به ماه قبل یک امتیاز ، هر 30 درصد رشد میانگین حساب متصل به دستگاه نسبت به ماه قبل 3 امتیاز و به ازای اولین تراکنش همراه بانک یک امتیاز است. نحوه امتیازدهی متصدیان فروش نیز به ازای هر 10 میلیون ریال افزایش مبلغ تراکنش دستگاه یک امتیاز محاسبه می‌شود. امتیاز شرکت‌کنندگان در جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به بانک تجارت نیز به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن پات، وب‌سایت باشگاه مشتریان تجارت، وب‌سایت ایران کیش، ارسال نوتیفیکیشن‌های جوایز و قرعه‌کشی‌های جشنواره در اپ موبایلی پات و در نهایت مجموع امتیازات شرکت کنندگان از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

      اسامی برندگان جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت اعتباری ایران کیش در سایت های اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir و شرکت کارت اعتباری ایران کیش به آدرس www.irankish.com درج شده است.