بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 738
      توسعه شرکت کیمیا رشد را مدیون بانک تجارت هستیم
      شرکت کیمیا رشد یکی از شرکت‌های مطرح در تولید مکمل‌های غذایی و دارویی دام، طیور و آبزیان در سطح کشور است. کیمیا رشد از مشتریان بانک تجارت در استان گلستان به شمار می‌رود.
      به مناسبت چهل سالگی تاسیس بانک تجارت و در راستای حمایت بانک از بنگاه های تولیدی کشور گفت و گویی با افسانه رحمانی مدیرعامل این شرکت داروسازی صورت گرفت که در مصاحبه زیر به ابعاد همکاری‌های بانک تجارت و این شرکت می پردازیم.







      ابتدا شرکت کیمیا رشد را معرفی کرده و بفرمایید از چه زمانی شروع به کار کرده است؟



      شرکت کیمیا رشد از سال 1374 در شهرک صنعتی آق‌قلا و در زمینه تولید مکمل‌های غذایی دام، تیور و آبزیان فعالیتش را آغاز کرد. در سال 1382 خط تولید دی کلسیم فسفات راه‌اندازی شد و بعد از آن با پیشرفت صنعت دام، این شرکت به منظور تکمیل سبد دارویی در سال 1387 به راه‌اندازی خط تولید دارو کرد. در حال حاضر، حدود 50 قلم دارو مخصوص دام و طیور در این شرکت تولید می شود. علاوه بر دارو، مکمل‌های غذایی دام و تیور، دی کلسیم فسفات و کنسانتره 2.5 و5 درصد تیور گوشتی و تخم‌گذار در این شرکت تولید می شود. شرکت کیمیا رشد دارای فعالیتهای دیگر از جمله فارم 120هزار قطعه مرغ گوشتی است که هم به عنوان تحقیقات آزمایشگاهی شرکت و هم به عنوان تولید و پرورش تیور استفاده می‌شود.



      شرایط خاص اقتصادی کشور و وجود تحریم ها، چه تاثیری در فعالیت شرکت کیمیا رشد داشته است؟



      خوشبختانه شرکت داروسازی کیمیا رشد نیاز کشور را از نظر مکمل غذایی و دارو برآورده کرده. اما با شروع تحریم ها در واردات برخی مواد و همچنین انتقال وجه و معاملات بین المللی دچار مشکل شده ایم. با تمامی این مسائل سعی کردیم در این شرایط سخت اقتصادی، تولید را حفظ و نیاز کشور را تامین کنیم . شرکت دارو سازی کیمیا رشد دارای 10 نمایندگی در سراسر کشور است که تولیدات مارا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد .



      نقش بانک تجارت در فعالیت‌های این شرکت چگونه بوده است؟


      یکی از فاکتورهای بسیار مهم در فعالیت شرکتهای دارو سازی و واحد های تولیدی تامین نقدینگی، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت است. شرکت داروسازی کیمیا رشد که حدود 24 سال سابقه فعالیت دارد، بخشی از توسعه خودش را مدیون همکاری با بانک تجارت استان گلستان است، که علاوه بر تامین نقدینگی سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در زمینه واردات مواد اولیه وگشایش اعتبار اسنادی با این شرکت همکاری موثر و خوبی را داشته و به اعتقاد من بانک تجارت از بانکهای پیشرو در توسعه صنعت دام و تیور است که یکی از مزیت های این استان محسوب می شود. مدیریت بانک تجارت استان با فراهم آوردن زمینه‌های مناسب همکاری از جمله ارتباط مجموعه های ما با شعب منتخب و تنوع خدمات بانکی این تعامل را روز به روز افزایش داده است. هم اکنون چندین ثبت سفارش در بانک تجارت استان داریم و به واسطه تامین سرمایه در گردش و همچنین اهداف توسعه ای که شرکت در بخش دارو سازی دارد به دنبال توسعه خط تولید قرص هستیم که قرار است بانک تجارت در این زمینه هم همکاری موثر و خوبی را داشته باشد.


      سخن آخر

      ما امیدوار هستیم شرایط اقتصادی کشور به سمت و سویی پیش برود که واحدهای تولیدی فعالیتهایشان را توسعه بدهند و در این راستا نیازمند همکاری موثرتر با بانک ها هستیم. بانک تجارت به خاطر عملکرد خوبی که در زمینه گشایش اعتبار اسنادی و سرعت تامین نقدیگی داشته جزو بانکهایی هست که در اولویت فعالیتهای ما قرار دارد. همچنین امیدواریم با بهبود وضع کشور ما بتوانیم چرخ این صنعت را بچرخانیم و نیروی‌های انسانی که سالهاست در این شرکت مشغول به کار هستند، شغلشان حفظ شود. این شرکت منبع درآمد تعداد زیادی از خانواده‌های منطقه است. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا با حمایتهای دولت محترم در جهت پیشرفت کشور گام برداریم.

      لینک ویدیوی خبر