بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶|
      تعداد بازدید: 16861
      آخرین خبرها درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
      محاسبات مربوط به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها مورد تایید قرار گرفت.

      عباس‌زاده رئیس اداره برنامه‌ریزی و تأمین سرمایه‌های انسانی در گفت‌وگو با روابط عمومی از تایید محاسبات مربوط به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها و انجام فرآیند برنامه نویسی و صدور احکام مربوطه از سوی کارشناسان مدیریت سرمایه‌های انسانی خبر داد.

      وی با بیان اینکه موارد مربوط به فناوری اطلاعات در دست اقدام است، افزود: این برنامه در مرحله آزمایش در سیستم جامع منابع انسانی است، بنابراین در حال حاضر و تا قبل از نهایی‌شدن محاسبات، تمامی احکام بازنشستگان صرفا مربوط به قبل از سال 97 نمایش داده می‌شود. البته این فرایند در سایر بانک‌ها نیز در همین مراحل قرار دارد.

      رئیس اداره برنامه‌ریزی و تامین سرمایه‌های انسانی با تاکید براینکه به محض نهایی شدن برنامه و صدور احکام مربوطه، احکام متناسب‌سازی در پورتال قابل مشاهده خواهد بود، یادآور شد: تمامی تلاش این اداره و اداره توسعه و بهره‌برداری نرم افزار ها این است تا در صورت فراهم شدن بستر لازم برای صدور احکام همسان‌سازی با تاریخ اجرای یکم فروردین 98 و رفع مغایرتهای احتمالی، مابه‌التفاوت های مربوطه در فیش حقوقی اسفند ماه واریز شود.