بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 906
      محمدرضا رستمی، مدیرعامل شرکت مارال صنعت جاوید:
      شرکت‌های تولیدی در شهرستان‌ها نیاز به حمایت بیشتر هستند
      شرکت مارال صنعت جاوید فعالیت خود را از سال 1370 و صرفا با 10 پرسنل آغاز کرد.این شرکت با ربع قرن سابقه در ساخت تریلر مطابق استانداردهای روز بین‌المللی اکنون جایگاه نسبتا قدرتمندی در این صنعت دارد. در گفت‌وگویی با مدیرعامل این شرکت به معرفی حوزه فعالیت و برنامه‌های آینده مارال صنعت جاوید پرداخته شده است.

      محمدرضا رستمی مدیرعامل شرکت مارال صنعت جاوید در این گفت‌وگو به انگیزه و تعصب خود نسبت به فعالیت تولیدی و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: از همان ابتدا نسبت به شغل و فعالیتم تعصب بالایی داشتم و توانستم با تلاش و همت، مجموعه را توسعه داده و هم‌اکنون با تعداد 800 پرسنل به کار خود ادامه می‌دهیم.

      رستمی، شرکت مارال صنعت جاوید را اینگونه معرفی می‌کند: ایـن شـرکت بـا داشـتن سـابقه‌ای بیـش از ربع قـرن در امر سـاخت و تولیـد انـواع تریلـر مطابـق بـا اسـتانداردهای روز جهـان توانسـته بـه یکـی از بزرگتریـن و معتبرتریـن برندهـای تولیـدکننـده تریلر در کشـور و منطقـه تبدیـل شـود و با بـه کاربـردن طراحـی مـدرن روز دنیا، اسـتفاده از ماشـین آلات و تکنولـوژی پیشـرفته کشـورهای اروپایـی، بـا به‌کارگیری پرسـنل متخصـص و مجـرب و نیـز اسـتفاده از مـواد اولیـه برتـر اروپایی، توانسـته اسـت محصولاتـی تولیـد کند کـه کیفیـت آنهـا توسـط مراکـز تحقیقاتـی مرجـع ایرانـی و اروپایـی بـه تأییـد رسـیده اسـت.

      مدیرعامل شرکت مارال صنعت جاوید در ادامه به معرفی محصولات شرکت خود پرداخت و اظهار داشت: تریلرهای چادری سه محور مارال، تریلرهای بونکر حمل سیمان سه محور مارال، تریلرهای تانکر حمل گاز مایع سه محور مارال، تریلرهای کمرشکن مارال و تریلرهای کانتینر بر سه محور مارال ازجمله محصولات تولیدی ما هستند که در داخل و خارج کشور استفاده می‌شود.

      این کارآفرین پس از اشاره به اینکه تحریم‌ها و تورم باعث شده اغلب شرکت‌ها با مشکل سرمایه در گردش مواجه شوند گفت: در این شرایط بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند نقش‌آفرینی و از صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت کنند.

      این فعال عرصه اقتصاد و تولید کشور با بیان اینکه از سال‌های دور مشتری بانک تجارت بوده و همچنان در حال تعامل و ارتباط با این بانک است افزود: بانک تجارت از ما حمایت‌های خوبی در زمینه تسهیلات و گشایش اعتبارات داشته است و امیدواریم این همکاری در آینده بهتر از قبل شود.

      وی افزود: متاسفانه به شهرستان‌ها کمتر توجه می‌شود و شاید اگر ما این مجموعه را با همین امکانات و پرسنل در تهران یا شهر بزرگتری تاسیس می‌کردیم با توجه و حمایت‌های بیشتری مواجه می‌شدیم.

      رستمی گفت: با توجه به قرار گرفتن در شرایط سخت اقتصادی و تحریم، ما نه‌تنها کار خودمان را متوقف نکردیم بلکه با افزایش تولید و جذب نیرو و همچنین صادرات به کشورهای عربی و آسیای میانه تلاش کردیم مجموعه‌ای مفید و ارزآور باشیم. بنابراین از بانک‌ها و به صورت خاص از مسئولان بانک تجارت انتظار داریم از ما حمایت بیشتری داشته باشند.

      لینک ویدیوی خبر