بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 848
      مدیرعامل شرکت تولیدی شیمیایی کلران:
      بانک تجارت نمونه‌ای موفق در حمایت از مجموعه‌های تولیدی است
      شرکت تولیدی شیمیایی کلران سال 1374 در شهرک صنعتی سمنان در مساحتی بالغ بر 22000 متر مربع به بهره‌برداری رسید و یک سال بعد به صورت مستمر در چهار شیفت کاری 24ساعته با 550 پرسنل مشغول بکار است.
      به بهانه 40 سالگی تاسیس بانک تجارت و در راستای حمایت این بانک از شرکت های تولیدی و دانش بنیان، "شریعت" مدیرعامل شرکت کلران در گفت‌وگویی از چگونگی شکل‌گیری این مجموعه و همکاری با بانک تجارت به نکات جالبی اشاره کرده که می‌خوانید:

      ابتدا شرکت تولیدی شیمیایی کلران را معرفی کنید؟


      شرکت تولیدی شیمیایی کلران به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای فعال در صنعت کلر آلکالی کشور و منطقه قادر است روزانه بیش از 100 تن گاز کلر تولید و بر اساس نیاز بازار نسبت به تولید مشتقات آن اقدام کند. این مجموعه با بهره‌گیری از فن‌آوری الکترولایزر تحت لیسانس شرکت دنـــورای ایتالیا و طراحی سیستم سیکل آب نمک, تولید کلر مایع, تولید آب ژاول, تولید اسید کلریدریک, تغلیظ کاستیک و ... توسط واحد فنی و مهندسی, محصولات خود را با کیفیت قابل تضمین برای استفاده در صنایع شوینده، پتروشیمی، نفت، فولاد، تصفیه خانه ها و .... ارائه می کند.


      شرکت کلران از نظر استاندارد های بین المللی چه جایگاهی دارد؟

      این شرکت با بهره مندی از فن آوری روز دنیا در زمینه ی کلرآلکالی دارنده گواهی نامه (IMS) ،ISO 18000 ،ISO 14000، ISO9001:2008، ISO 10002، ISO/TEC 17025 به عنوان اولین شرکت خصوصی تولید کننده کلر و مشتقات آن وارد عرصه تولید شد.همچنین این شرکت از سال 94 به عنوان یک شرکت دانش بنیان معرفی شده است.


      همکاری شرکت کلران با بانک تجارت چگونه شکل گرفت؟

      این مجموعه در حوزه بانکی با دریافت تسهیلات از بانک تجارت کار خود راآغاز کرد . این بانک فعالیت بسیار مناسبی در حوزه حمایت ازتولید بخصوص در شرکت کلران داشته است. در واقع ما بانک تجارت را نه الزاما به عنوان بانک ارائه دهنده تسهیلات بلکه به نوعی شریک تجاری خود می دانیم و از این همکاری به خود می بالیم. این نکته را هم یاد اورشوم طی این سال ها همواره تلاش کردیم تعهدات مالی خود را درقبال بانک ها از جمله بانک تجارت به خوبی انجام بدهیم و حتی به این خاطر از بانک مرکزی تقدیر نامه دریافت کرده ایم.


      صنعت بانکداری در ایران چگونه می تواند بازوی شرکت ها و مجموعه های تولیدی باشد؟

      به نظرمن بانک تجارت در این حوزه یک نمونه موفق در حمایت از مجموعه های تولیدی است.البته واقعیت این است فضای بانکداری در ایران متفاوت با بانکداری بین المللی است. در بانکداری بین الملل بدون قوانین دست و پا گیر درکنار صنایعی که میل به توسعه دارند، هستند و از آن ها حمایت می‌کنند اما در کشورمان نرخ بهره تسهیلات بالاست و ضمن اینکه برخی از بانک‌ها شرکت‌داری می کنند البته همانطور که عرض کردم ما از همکاری بانک تجارت خاطره خوبی داریم و همواره یار و یاور این مجموعه بوده است.


      میزان استفاده شرکت کلران از سایر خدمات بانکی بانک تجارت چگونه است؟

      بعد از آنکه شرکت کلران به جمع شرکت های زیر مجموعه بانکداری شرکتی بانک تجارت اضافه شده با رغبت بیشتری از خدمات بانکداری الکترونیک مانند همراه بانک و اینترنت بانک و همچنین شبکه خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات (آسان خرید) سود می برد و در مجموعه بیشتر انتقال وجه این مجموعه از طریق بانک تجارت انجام می شود.


      لینک ویدئوی مصاحبه