بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶|
      تعداد بازدید: 691
      ابراهیمی، مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز
      ریسک‌پذیری و سرعت عمل بانک تجارت قابل ملاحظه است
      شرکت تراکتورسازی ایران که آغاز فعالیت آن به حدود 55 سال قبل بازمی‌گردد از جمله مجموعه‌های توانمند و باارزشی است که نقش مهمی در حوزه صنعت کشور و همچنین کشاورزی داشته است.

      این شرکت با هدف مونتاژ تراکتورهای خارجی راه‌اندازی شد اما پس از مدتی به تولید قطعات در داخل کشور اقدام نمود. مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران پس از بیان این مطالب در خصوص معرفی این شرکت گفت: خوشبختانه از حدود 10 سال قبل فرآیند تولید قطعات سرعت گرفت و در حال حاضر بیش از 95 درصد قطعات تراکتورهای تولیدی، در داخل کشور ساخته می‌شوند.


      ابوالفتح ابراهیمی با بیان اینکه شرکت تراکتورسازی ایران دارای چندین شرکت زیرمجموعه موتورسازی، ریخته‌گری، قطعه‌سازی و مونتاژ است گفت: ما خارج از کشور نیز دارای کارخانه‌هایی هستیم که قطعات را می‌فرستیم و آنجا مونتاژ می‌شود و با این اقدامات توانسته‌ایم بازار بزرگ و خوبی را خارج از کشور نیز داشته باشیم.

      نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز اظهار داشت: اولویت ما توجه به نیاز داخل و کشاورزان کشور بوده و در ادامه، ارزآوری است که بسیار هم موفق بوده‌ایم.

      ابراهیمی به شرایط تحریم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به خودکفایی صورت گرفته در تولیدقطعات و با استفاده از توان داخلی، ما هیچ مشکلی نداریم و همان‌طور که اشاره کردم صادرات هم داریم.

      وی از فعالیت بالغ بر شش هزار نفر در مجموعه تراکتورسازی ایران یاد کرد و افزود: بیش از 200 هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم، با ما در ارتباط هستند.

      این فعال عرصه صنعت کشور به تعامل با بانک تجارت اشاره کرد و گفت: طبیعتا مجموعه‌ای چون تراکتورسازی ایران با گسترگی قابل توجهی که دارد بی‌نیاز از حمایت و توجه بنگاه‌های اقتصادی مانند بانک‌ها نیست که خوشبختانه بانک تجارت از جمله مراکزی است که طی سال‌های گذشته به دلایلی چون سرعت عمل و دقت در فعالیت‌ها مورد توجه ما بوده است.

      وی افزود: در بانک تجارت از وجود بروکراسی‌‌ پرهیز شده تا مشتری با اطمینان خاطر در تعامل و ارتباط باشد و بتواند برنامه‌های خود را دنبال کند.

      ریسک‌پذیری از دیگر مشخصات بانک تجارت است که ابراهیمی به آن اشاره کرد و گفت: بانک تجارت در کنار سرعت عمل، یک مجموعه ریسک‌پذیر است تا به عنوان یک بانک متمایز از دیگر بانک‌ها شناخته شود.

      مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در ادامه افزود: خوشبختانه بانک تجارت توانسته در زمینه ارائه خدمات بسیار به روز باشد و در حوزه بانکداری الکترونیک ویژگی‌های قابل توجهی دارد تا مشتری از او راضی باشد.

      وی افزود: البته همین توانمندی و نقطه قوت، فرصتی است تا بانک تجارت به جای درآمدزایی از طریق سود بانکی به سمت درآمدزایی از طریق خدماتی که ارائه می‌کند برود و در این حوزه سرمایه‌گذاری کند.

      لینک ویدیوی خیر