بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۰۷|
      تعداد بازدید: 1803
      محمدرضا بابایی، مدیرعامل شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران»:
      بانک تجارت پشتوانه فعالیت ماست
      شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» قریب به 62 سال است که در زمینه تولید انواع لوله چدن فعالیت دارد و توانسته در این حوزه جایگاه قابل توجهی داشته باشد. محمدرضا بابایی مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگوی زیر به معرفی زمینه‌های فعالیت شرکت لوله و ماشین سازی ایران و نحوه تعامل این شرکت با صنعت بانکداری کشور پرداخته است.

      محمدرضا بابایی ابتدا به فعالیت دو واحد تولیدی این شرکت به مساحت 5 و 20 هکتاری در چهاردانگه تهران و شمس آباد قم اشاره کرد و گفت: شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» تولیدکننده انواع لوله چدن به قطرهای گوناگون است و خوشبختانه در این حوزه به کشورهای سوریه، قطر، لبنان و عراق صادرات داریم. همچنین در حال حاضر دیگ‌های شوفاژ خود را به اسپانیا، یونان و ایتالیا صادر می‌کنیم.

      مدیرعامل شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حمایت‌های بانک تجارت اشاره کرد و اظهار داشت: ما در طول سه سال گذشته با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی اما یک دقیقه هم تولید را متوقف نکردیم که این اتفاق به واسطه‌ حمایت‌های بانک تجارت صورت گرفت.

      بابایی گفت: ارتباط ما با دوستانمان در بانک تجارت در زمینه صادرات و واردات، نزدیک، صمیمی و حرفه‌ای است.

      وی افزود: در حوزه صادرات مدیون بخش ارزی و مدیریت امور بین‌الملل بانک تجارت هستیم و لازم می‌دانم اعلام کنم پرسنل بانک تجارت پشتوانه با ارزشی برای فعالیت ما بوده‌اند.

      این مدیر حوزه صنعت کشور به همراهی مسئولان استان و شهرستان در گسترش فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: مجموعه فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان، تعامل و همکاری لازم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اسلام‌شهر را داشته اند و شاهد هستیم که این تلاش‌ها به ثمر نشسته و شرکت لوله و ماشین با جدیت تمام مشغول فعالیت و تولید است.

      وی گفت: در تلاش هستیم تا در سال ۱۴۰۰ ظرفیت تولید لوله‌های چدنی در این کارخانه را به نقطه ایده‌آل که همان ۱۱۰ هزار تن است، برسانیم.

      بابایی به ارتباط خود با شرکت‌های داخلی اشاره و اظهار کرد: همه تولیدات این واحد صنعتی تاکنون به شرکت آب و فاضلاب و نیرو داده شده است. قابل ذکر است که این تولیدات ضدزلزله هستند که دولت هم اکنون به کارگیری آن در تهران را در اولویت قرار داده است.

      طبق اظهارت مدیرعامل شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران، پیش از این، واحد صنعتی لوله‌سازی یک واحد مشکل‌دار بود که معوقات مزدی کارگران آن به بیش از ۴ ماه می‌رسید. در حال حاضر مشکلات این کارخانه با همکاری و حمایت بانک تجارت، مرتفع شده و تقریبا کارگران دستمزد خود را هر ماه به طور منظم دریافت می‌کنند.

      بابایی در خاتمه با اشاره به شرایط بین‌المللی و موانع توسعه تولیدات داخلی یاد آور شد: شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در سالیان اخیر با مشکلات متعددی مواجه بود که با مدیریت هوشمندانه و اراده جمعی کارکنان و کارگران تلاشگر مجموعه با موفقیت از این موانع عبور کرد و امروز شاهد آن هستیم که این شرکت با بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسانی یکی از قوی‌ترین مجموعه‌های صنعتی ایران است.

      لینک ویدیوی خبر