بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۱|
      تعداد بازدید: 1040
      پرداخت بیش از 698 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک تجارت
      عضو هیات مدیره بانک تجارت از افزایش 34 درصدی میزان تسهیلات بانک تجارت در مقطع شش ماهه نخست 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

      عباس اشرف نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت در گفت‌وگویی با اشاره به آمار تسهیلات این بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور گفت: بانک تجارت در سال رونق تولید، حمایت تولید کالای ایرانی را جزو مهمترین برنامه‌های خود قرارداده است.

      عضو هیات مدیره بانک تجارت با بیان اینکه مانده تسهیلات این بانک تا پایان شهریورماه سالجاری به عدد 698 هزار میلیارد ریال بالغ شده است گفت: تسهیلات بانک تجارت در مدت مشابه سال قبل به رقم 521 هزار میلیارد ریال رسیده بود و مقایسه مدت شش ماهه نخست سال جاری و سال 1397 نشان از افزایش 34 درصدی تسهیلات این بانک دارد.

      اشرف نژاد تلاش بانک تجارت در جهت بهبود کیفیت پورتفوی تسهیلات این بانک را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تلاش مجموعه شعب و ستاد بانک تجارت بر این بوده که با تلاش برای افزایش درآمدهای کارمزدی، کاهش هزینه پول و هدفمندسازی عملکرد بخش اعتباری، شرایط بهتری را برای اعطای تسهیلات به بخش های اقتصادی و تولیدی کشور فراهم سازد.

      عضو هیات مدیره بانک تجارت از اعطای تسهیلات این بانک به بخش بازرگانی و خدمات کشور خبر داد و اضافه کرد: مانده تسهیلات بانک تجارت در پایان شهریور ماه سال 1398 نیز به بیش از 278 هزار میلیارد ریال بالغ شده است.

      وی همچنین به پرداخت تسهیلات این بانک به بخش صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: تسهیلات بانک تجارت به مجموعه های صنایع و معادن کشور از مبلغ 141 هزار میلیارد ریال در پایان شهریورماه سال 97 با 20 درصد افزایش به نزدیک 170 هزار میلیارد ریال رسیده است.

      عضو هیات مدیره بانک تجارت در ادامه این گفت و گو با بیان اینکه این بانک در کنار ارائه تسهیلات در زمینه‌های گوناگون دیگری نیز با مجموعه‌های اقتصادی کشور همکاری دارد افزود: شرکت‌های تشکیل دهنده سوپر مارکت مالی بانک تجارت با فعالیت درحوزه‌هایی همچون، صرافی، کارگزاری، بیمه، تامین مالی و باشگاه مشتریان همکاری‌های گسترده‌ای را با مشتریان خود به عمل می‌آورند.

      اشرف‌نژاد با اشاره به تسهیلات بانک در سایر بخش‌‌های اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: مانده تسهیلات این بانک به بخش‌های ساختمان و مسکن به 152 هزار  میلیارد ریال، کشاورزی 80 هزار میلیارد ریال و صادرات هشت هزار میلیارد ریال بالغ شده است.

      عضو هیات مدیره بانک تجارت در پایان همچنین به ارائه خدمات ضمانتنامه‌ای این بانک به مشتریان اشاره کرد و گفت: بانک تجارت همواره رتبه برتر را در زمینه صدور انواع ضمانتنامه‌ها بین سایر رقبا داشته و بر اساس آمار، مانده ضمانتنامه‌های ریالی این بانک در پایان شهریور سال جاری، با 40 رشد نسبت به شهریور 1397 ، از 162 هزار و میلیارد ریال به بیش از 226 هزار میلیارد ریال رسیده است. مانده ضمانتنامه‌های ارزی این بانک نیز از 64 هزار میلیارد ریال در پایان شهریور 97 با 58 درصد رشد به 102 هزار و 873 میلیارد ریال در پایان شهریور سال جاری رسیده است.