بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۲|
      تعداد بازدید: 3483
      شگفت‌انگیز مثل جشنواره همراه بانک تجارت ؛ هر دوهفته 620 برنده
      قرعه کشی سری دوم جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت با تعیین 620 برنده خوش شانس برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسم قرعه‌کشی سری دوم از دومین مرحله جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت، ابتدا 20 برنده جایزه 10 میلیون ریالی ویژه مشتریانی که در دو هفته اخیر برای نخستین بار اپلیکیشن را نصب کرده‌اند مشخص شد.

      در قرعه کشی بعدی، برندگان 400 بسته اینترنت سه ماهه و 200 برنده شارژ 500 هزار ریالی کیف پول سِت مشخص شدند. کاربران همراه بانک تجارت برای شرکت در قرعه کشی نیازی به هیچگونه ثبت نام و درخواست ندارند و تنها با کسب حداقل 70 امتیاز در دو هفته در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

      نکته مهم و کلیدی این است که جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت یک جایزه بزرگ کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن و دو کمک هزینه 500 میلیون ریالی خرید خودرو به سه برنده خوش شانس در پایان جشنواره هدیه می‌دهد. برای حضور در قرعه‌کشی جایزه بزرگ خرید مسکن 2000 امتیاز و خرید خودرو 1000 امتیاز لازم است.

      در این جشنواره روش‌های متنوعی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند امتیاز خود را برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز افزایش دهند. نصب اپلیکیشن همراه بانک 50 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل 40 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و انتقال وجه شتابی هر کدام 20 امتیاز و انتقال موبایلی، انتقال وجه داخلی تجارت به تجارت و پرداخت قبوض نیز هر یک 10 امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به دنبال دارد.

      اسامی برندگان سری دوم از دومین مرحله جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت را از اینجا ببینید.