بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۲۶|
      تعداد بازدید: 3729
      سرپرست شرکت کارت اعتباری ایران کیش عنوان کرد:
      اپلیکیشن پات مهمترین دستاورد ایران کیش در پنج سال گذشته است
      طبری سرپرست شرکت کارت اعتباری ایران کیش مهمترین و با ارزش ترین دستاورد این شرکت در پنج سال گذشته را اپلیکیشن پات دانست.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، طبری سرپرست شرکت کارت اعتباری ایران کیش  در نشست خبری این شرکت با رسانه ها، با اشاره به دستاوردهای ایران کیش در پنج سال گذشته، گفت: ایران کیش در برخی شاخص‌ها رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده و به دنبال حفظ و افزایش سهم از بازار است.

      سرپرست شرکت ایران کیش با تاکید بر اینکه اپلیکیشن پات از اهمیت بالایی برای شرکت برخوردار است، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارتقاء قابلیت های این اپلیکیشن که یکی از مهمترین محصولات این شرکت محسوب می شود، بیشترین تمرکز با بهره گیری از سرمایه های انسانی و بسترهای فنی بر روی شبکه فروش این محصول و توسعه سهم بازار در سال98 است.

      طبری با تاکید بر اینکه پرداخت خرد یکی از دغدغه‌های مهم بانک مرکزی و شاپرک است، گفت: به دنبال ارائه خدمات مناسب در حوزه پرداخت خرد هستیم تا بتوانیم مشکل پرداخت خرد را با استفاده از ظرفیت کیف پول و ابزارهای نوین رفع کنیم تا هزینه این دسته از تراکنش‌ها کاهش یابد.

      سرپرست شرکت ایران کیش درباره رویکرد این شرکت برای کاهش هزینه کاغذ در صنعت پرداخت اظهار داشت: هزینه کاغذ افزایش محسوسی داشته و متعاقب آن تامین آن نیز با مشکلات عدیده ای روبرو شده است. به همین منظور ضرورت دارد تا رسید الکترونیک از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده و سیستم قضایی نیز رسید الکترونیک را بپذیرد تا مشکل کاغذ به عنوان یک بحران رفع شود.

      طبری در پاسخ به خبرنگار اعزامی، درباره توسعه دستگاه‌های کارتخوان سیار گفت: با توجه به افزایش قیمت ارز، تجهیز و توسعه شبکه این نوع کارتخوان بسیار دشوار شده و باید از سایر ظرفیت‌ها همچون MPOS و QRcodeاپلیکیشن پات،  به منظور افزایش جذب منابع و کارمزد تراکنش استفاده شود.

      وی همچنین در خصوص برنامه ایران کیش برای MPOS گفت: در حوزه موبایل پوز ۱۵ هزار دستگاه را در شبکه ارائه کرده و دستاورد مطلوبی به دست آورده ایم که سبب شده نسبت به سایر رقبا، جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده و در لیست سه شرکت برتر بخش کارتخوان‌های موبایلی قرار بگیریم.

      شرکت کارت اعتباری ایران کیش یکی از مهم ترین تامین کنندگان خدمات دستگاه های پایانه فروش بانک تجارت در کشور بوده و طی این سال ها خدمات متنوعی را در حوزه صنعت پرداخت به واحدهای صنفی مشتریان این بانک در اقصی نقاط کشور ارائه کرده است.