بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۰۹|
      تعداد بازدید: 2134
      از سیل دروازه ی قرآن تا 206 بانک تجارت
      علی باقری برنده خودروی 206 بانک تجارت، دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد در مقطع دکتری است، 29 سال سن دارد و در حال حاضر در شهرستان فارسانِ استان چهارمحال و بختیاری زندگی می کند. توکلش را از دست نداده و معتقد است پول کار خیر را خداوند می رساند. با او به گفت و گو نشستیم:

      چطور با خبرشدید که در قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت برنده یک دستگاه خودروی 206 شدید؟

      در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری هستم و برای ادامه تحصیل و پرداخت شهریه، از بانک تجارت وام گرفتم، البته باید بگویم که در مقطع های کارشناسی ارشد و کارشناسی هم از بانک وام گرفته بودم اما این اواخر برای پرداخت اقساط، در شرایط اقتصادی چندان مساعدی نبودم. بعد از ظهر یکی از روزها تلفن همراهم زنگ خورد، بلافاصله شماره را شناختم اما به آن اعتنایی نکردم، بار دوم هم اعتنایی به زنگ تلفن نکردم، اما ادامه‌ی زنگها وادارم کرد تا گوشی را بردارم و به آن پاسخ بدهم. متصدی بانک تجارت پشت خط بود اما خوشبختانه خبری از پیگیری اقساط معوق و تذکر نبود، داشتم خبر برنده شدنم را از زبان کارمند بانک تجارت می شنیدم و غرق شدن در سکوت، تنها کاری بود که آن لحظه از من بر می آمد. در قشنگ ترین کلیشه ی روزگار نقش گرفته بودم.

      چطور با جشنواره باشگاه مشتریان بانک تجارت آشنا شدید ؟

      در بانک تجارت حساب دارم، سری هم به باشگاه مشتریان زدم و در حالی که بیش تر از 40 هزار تومان در حسابم نداشتم برنده ی خودروی 206 شدم.

      برای ما از احساستان، در لحظه ای که شنیدید برنده شدید، بگویید:

      اول شوکه شدم، مثل همه آدم ها و بعد احتمال این که دوربین مخفی باشد دادم و به خودم گفتم سرِکارم، اما برخورد جدی، مودبانه و فنی متصدی بانک و راهنمایی من به سایت بانک تجارت و دیدن اسمم در لیست برندگان جوایز، تمام شبهات را از بین برد.

      با 206 چه می کنید ؟

      با توجه به این‌که در حال فراهم کردن مقدمات ازدواج هستم، قطعاٌ خودرو را نگه خواهم داشت، چون در این شرایط هم خودرو هم پولش گره از کار من باز خواهد کرد.

      حرف پایانی

      در تعطیلات نوروز نخستین خودرویی که از مسیر سیلاب دروازه ی قرآن خارج شد، خودروی من و خانواده ام بود، از حادثه نجات پیدا کردیم اما غم خودروها و سرنشینانی که غرق شدند مرا رها نمی کرد تا خبر خوش بانک تجارت مبنی بر برنده شدن در جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان فضای ذهنی مرا عوض کرد.