بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۶|
      تعداد بازدید: 2424
      مدیرعامل بانک تجارت روز زن را تبریک گفت
      رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به مادران و زنان ایران اسلامی تبریک گفت.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز زن به شرح زیر است:

       

      بسمه تعالی

      بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص)، چشمه زلال ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) و زادروز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

      بانوان مسلمان ایران از خانواده تا جامعه و مسایل علمی، سیاسی و ارزش‌های اخلاقی و نشان دادن منش‌های بزرگ انقلابی باید به زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) تأسی جویند.

      مفتخریم، بخش مهمی از کارکنان بانک تجارت را بانوان تشکیل می‌دهند و آنان در کنار وظیفه بزرگ همسری و مادری، در پست‌های مختلفی از جمله مدیریت‌ها و ادارات نقش فعال ایفای می‌کنند. انتخاب معنادار سالروز ولادت زهرای اطهر به عنوان روز بزرگداشت مقام زنان و مادران سرزمین ایران، فرصتی مغتنم است برای قدرشناسی از زحمات بی‌منت این فرشتگان هستی بخش زندگی.

      سالروز میلاد عظیم‌ترین گوهر عفت و دانایی، حضرت صدیقه کبری را در پرتو مهربان طلوع آن خورشید پاکی‌ها به مادران، زنان و دختران وطنم تبریک عرض کرده و امیدوارم به مناسبت این روز فرخنده، آسمان وجودمان را بار دیگر با اندیشه فاطمی تطهیر و روشن کنیم.

       

      رضا دولت آبادی

      مدیرعامل بانک تجارت