بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۰۳|
      تعداد بازدید: 865
      با برنده خودرو206 جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان:
      بانک تجارت واسطه کمک به ایتام خیریه شهداد
      برنده ی خودرو 206 وقتی در نمایشگاه اتومبیلش مشغول کار بود از بانک تجارت با او تماس گرفتند و گفتند: با عرض تبریک، شما برنده ی یک دستگاه خودرو شده اید. محمد رضا دادخدازاده به حسن خلق معروف است و از آن انسان هایی است که عادت ندارد پول روی پول بگذارد و از همنوعانش بی خبر بماند، حساب دخل و خرجش را دارد اما اگر قدمی برمی دارد و آستینی بالا می زند رضای خدا و خلق را در نظر دارد. به همین دلیل چون خودش نیاز به مبلغ جایزه نداشت، آن را فروخت و به دانش آموزان مرکزخیریه ایتام شهداد تقدیم کرد.

       محمد رضا دادخدازاده جوان متولد 7/11/53 ، اهل کرمان است و نمایشگاه اتومبیل دارد. از سال 80 در یکی از شعب بانک تجارت حساب داشته و پس از 17 سال این جایزه را برده است.

      چطور با خبرشدید که در قرعه کشی جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک تجارت برنده خودروی 206 شدید؟

      در نمایشگاه مشغول کار بودم که یکی از کارمندان بانک با من تماس گرفت و گفت برنده‌ی یک دستگاه خودروی 206 شدید. با شعبه ای که در آن حساب داشتم تماس گرفتم و سوال کردم تا مطمئن شوم این تماس درست است یا نه. یکی از کارمندان بانک گفت نامی از شما در لیست نیست به احتمال قوی از باشگاه مشتریان بانک با شما تماس   گرفته اند. این حرف کاملا درست بود و نام من در لیست برندگان جوایز باشگاه مشتریان بانک ثبت شده بود.

      چطور با باشگاه مشتریان بانک تجارت آشنا شدید ؟

      راستش را بخواهید دوست ندارم بگویم چیزی از باشگاه مشتریان بانک تجارت نمی دانم اما این حقیقت است و به دلیل مشغله کاری فرصت سر زدن به باشگاه مشتریان را ندارم اما برای همسر و فرزندانم در بانک تجارت حساب جاری باز کرده ام و گردش حساب منظمی دارم.

      قبل از برنده شدن خودرو داشتید ؟

      بله

      این اتفاق چه خاطره ی خوشی از بانک تجارت در ذهن شما به جا گذاشته است؟

      با وجودی که نمایشگاه اتومبیل دارم و درآمدم بد نیست، این اتفاق باعث می شود وقتی توان مالی داری، آنچه برای خودت می خواهی برای دیگران هم بخواهی و آنان را در شادی ات شریک کنی. این خبر خوش به شادی ایتام در مرکز خیریه شهداد گره خورد و پول خودرو به حساب خیریه واریز شد. این مرکز به خانواده هایی که توان مالی کافی نداشته و دانش آموز مدرسه ای دارند کمک می کند.

      این مرکز هفتاد و دو خانواده را تحت پوشش دارد.

      باشگاه مشتریان بانک تجارت را چطور ارزیابی می کنید؟

      باشگاه مشتریان بانک برای من جز یک اتفاق خوب چیز دیگری نیست و با وجودی که به دلیل نوع شغلم فرصت  سر زدن به باشگاه مشتریان را ندارم، این اتفاق را به فال نیک گرفته و تصمیم دارم در باشگاه فعال‌تر باشم.