بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۵|
      تعداد بازدید: 1133
      بانک تجارت و شرکت توسعه مهندسی گاز همکاری‌ها را گسترش می‌دهند
      رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت و حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه گاز طی دیداری راهکارهای توسعه همکاری را بررسی کردند.
      به‌گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این دیدار که چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی شرکت مهندسی توسعه گاز برگزار شد، مدیرعامل بانک تجارت به تشریح آخرین خدمات و سرویس‌های بانک تجارت به شرکت‌های مجموعه وزارت نفت پرداخت.
      وی با اشاره به امکانات حرفه‌ای بانک تجارت در استفاده از روش‌های نوین تامین مالی گفت: بانک تجارت آمادگی این را دارد که در زمینه‌های مختلف مالی از جمله تامین اعتبارات ارزی، همکاری با پیمانکاران، انتشار اوراق صکوک و دیگر روش‌های ممکن همکاری ارزنده‌ای را با شرکت توسعه گاز داشته باشد.
      دولت‌آبادی با اشاره به سابقه همکاری‌های بانک تجارت و شرکت مهندسی توسعه گاز خاطرنشان کرد: کارشناسان و متخصصان بانک تجارت به عنوان بانک سازمانی وزارت نفت طی ماه‌های اخیر تمرکز ویژه‌ای را در زمینه طراحی راهکارهای نوین تامین مالی برای شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت داشته‌اند و همواره آمادگی این را داریم که بنا به نیازهای مختلف شرکت، راه‌حل های کارآمد تامین مالی را ارائه دهیم.
      مدیرعامل بانک تجارت همچنین با اشاره به توانمندی‌های این بانک در حوزه بانکداری بین‌المللی افزود: بانک تجارت ظرفیت‌های بسیاری را از طریق شعبه این بانک در پاریس و بانک‌های EIH و PIB در اختیار مشتریان خود قرار داده و این دیدار می‌تواند زمانی مناسب برای توسعه ارائه این خدمات به شرکت مهندسی گاز باشد.
      حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه گاز نیز با اشاره به نقش بانک‌ها در اجرای پروژه‌های این شرکت گفت: برنامه‌های توسعه‌محور گسترده‌ای توسط این شرکت در مناطق مختلف کشور در جریان است و با توجه به رابطه تنگاتنگی که بین بانک تجارت و شرکت مهندسی توسعه گاز از دیرباز وجود داشته است و تضامین مناسبی که پروژه‌های این شرکت دارد، می‌توانیم همکاری ها را بیش از پیش گسترش دهیم.
      در پایان این دیدار کارگروهی با حضور کارشناسان دوطرف تشکیل و مقرر شد، راهکارهای توسعه هرچه بیشتر همکاری های دو طرف بررسی گردد.