بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۰|
      تعداد بازدید: 1876
      شعبه بانک تجارت در شرکت نفت ستاره خلیج فارس افتتاح شد
      طی مراسمی با حضور صادق‌آبادی معاون وزیر نفت و دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت، شعبه این بانک در شرکت نفت ستاره خلیج فارس آغاز به کار کرد.
      به‌گزارش روابط عمومی بانک تجارت، رضا دولت‌آبادی در مراسم افتتاح این شعبه با اشاره به سابقه همکاری بانک تجارت با وزارت نفت و شرکت‌های تابعه خاطرنشان کرد: بانک تجارت با اتکا به تجارب همکاری چندین ساله خود، اکنون فصلی نو در همکاری و خدمت‌رسانی به مجموعه وزارت نفت و شرکت های تابعه را آغاز کرده و این همکاری‌ها در زمینه‌های مختلفی همچون خدمات بانکداری بین الملل، ارائه ابزارهای مالی و خدمات نوین بانکی به این بخش مهم کشور را شامل می‌شود.
      مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به تفاهمنامه ها و نشست های ویژه این بانک با مدیران وزارت نفت و شرکت‌های آن یادآور شد: همکاران من در مجموعه بانک تجارت در سراسر کشور تمامی تلاش خود را بکار بسته‌اند تا با تعریف پورتفوی کاملی از خدمات ویژه برای طرح‌های بزرگ حوزه نفت، مشارکت تاثیرگذاری در توسعه صنعت نفت کشور داشته باشند. وی افزود: در مذاکرات اخیر خود با وزیر محترم نفت، درباره نحوه ارائه تسهیلات بانکی و خدمات مالی و ارزی مذاکرات مهمی داشتیم که امیدواریم طبق ماده 12 رفع موانع تولید راهکارهایی با طراحی ابزارهای نوین تامین مالی و ارائه خدمات بانکی نوین حضور شایسته‌ای در بخش انرژی کشور ایفا کنیم.
      دولت آبادی با بیان اینکه بانک تجارت با بیش از 2000 شعبه و باجه در داخل و خارج از کشور افتخار این را دارد که به‌عنوان بانک اصلی حوزه نفت محسوب می‌شود اضافه کرد: مفتخریم که به عنوان انتخاب اصلی شرکتهای ملی نفت و پالایشگاه ها خدمات ارزنده بانکی را به این مشتریان ارائه می‌دهیم و امیدواریم افتتاح شعبه نفت ستاره خلیج فارس به نقطه عطف دیگری در گسترش همکاری های بانک تجارت با مجموعه وزارت نفت و شرکت های این مجموعه بزرگ تبدیل گردد.

      صادق آبادی معاون وزیر نفت نیز با بیان اینکه شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه کشور به شمار رفته و با تولید روزانه 36000 لیتر بنزین یورو 5 در دنیا رتبه اول را دارد خاطر نشان کرد: امروز حضور بانک تجارت را در این مجموعه به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با توجه به حجم بالای فعالیت های این شرکت، بتوانیم در جهت تعمیر و راه اندازی پروژ های جدید از بانک تجارت کمک بگیریم.