بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۶|
      تعداد بازدید: 2062
      تجربه موفق بانک تجارت در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی
      در مراسم افتتاحیه طرح بهینه کاوی تجارب موفق مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی، توانمندی بانک تجارت در این حوزه ارائه و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محل مرکز آموزش مدیریت دولتی با حضور سپهری معاون وزیر کار و رئیس سازمان تأمین اجتماعی و نمایندگان سازمان و موسسات دولتی وخصوصی برگزار شد،بانک تجارت در سه حوزه "تدوین الگوی نظری و برنامه استراتژیک اقتصاد مقاومتی" ، "حمایت از بخش های اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط دانش بنیان و کارآفرین" و "همچنین بهینه کاوی قابل بهره برداری توسط دیگر سازمان ها "، بین نهاد ها وسازمان های دولتی  حائز رتبه برتر شد.

       در ادامه این مراسم رابطی دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در این حوزه  به تشریح چگونگی الگوی نظری پیاده سازی اقتصاد مقاومتی براساس ابلاغ محورهای 22 گانه توسط مقام معظم رهبری،تدوین سیاست بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی ، چگونگی تسهیلات اعطایی بانک در سال 95 در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و... پرداخت.

      گفتنی است در این مراسم علاوه بر بانک تجارت دیگر سازمان ها و بنگاه های اقتصادی منتخب کشور نیز به تشریح تجارب موفق خود در پیاده سازی  اقتصاد مقاومتی پرداختند.