بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۵|
      تعداد بازدید: 2012
      بانک تجارت حامی جایزه ملی "یحیی"
      مراسم اختتامیه چهارمین جایزه ملی و مردمی "یحیی" ویژه محیط بانان سراسر کشور با میزبانی و حمایت بانک تجارت برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که عصر روز پنج شنبه بیست و سوم آذر ماه با همکاری انجمن یوزپلنگ ایرانی و حضور محیط بانان و جمعی از دوستداران محیط زیست در محل سالن آمفی تئاتر این بانک برگزار شد، کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای محیط بان گفت: حفظ و حراست از محیط زیست و تقدیر از زحمات محیط بانان شجاع ایران باید بخشی از مسئولیت های اجتماعی سازمانهای بزرگ کشور باشد و تمام ارگانها سعی کنند با استفاده از امکانات و توانمندی های خود به بهترین شکل ممکن حامی حافظان محیط زیست باشند.

      وی در ادامه افزود: بانک تجارت طی سالهای اخیر کوشیده است تا ضمن رعایت اصول اخلاق حرفه ای، به مسئولیت های اجتماعی و ملی خود نیز عمل کند. از این رو جدا از اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی غیر آلاینده، اقدامات گسترده و موثری همچون راه اندازی سامانه اتوماسیون اداری بدون کاغذ، حمایت از فرهنگ عدم استفاده از خودرو شخصی با شعار سه شنبه های بدون خودرو، حمایت از آثار زیست محیطی هنرمند بزرگ کشورمان کامبیز درم بخش و برگزاری جشنواره ها و مسابقات عکس با هدف فرهنگ سازی حفظ محیط زیست، میان کارکنان، مشتریان و آحاد جامعه انجام داده است.

      جایزه ملی یحیی همه ساله  به یاد محیط بان شهید "یحیی شاه کوه محلی" که تیر ماه 1385 در مقابله و درگیری با شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسید، به همت انجمن یوزپلنگ ایرانی و حافظان حیات وحش ایران در راستای قدردانی مردمی از محیط بانان برگزار می شود. در قالب این جشنواره محیط بانان از سراسر کشور تصاویر و مدارک مربوط به عملکرد خود در انجام امور محیط بانی را به دبیرخانه این جایزه ارسال می کنند و هیات داوران جشنواره پس از بررسی آثار ارسالی به سه نفر برتر هدایای ارزنده ای اهدا می کند.

      گفتنی است باشگاه مشتریان و شرکت آهوان بانک تجارت، دانشگاه محیط زیست کرج و ... از دیگر حامیان این رویداد فرهنگی بودند.