بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۱|
      تعداد بازدید: 2572
      شماره 27 نشریه تجارت مشتریان بانک تجارت منتشر شد
      بیست و هفتمین نشریه «تجارت مشتریان» با موضوع نقش بانک ها در توسعه صنعت پتروشیمی منتشر شد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت محور این شماره نشریه تجارت مشتریان صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از بازارهای هدف این بانک قرار گرفته و در همیین راستا گفت‌وگوهایی را با یکی از اعضای هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی و کمیسیون فرهنگی مجلس، یک کارشناس بازار مالی، عضو هیات رئیسه شرکت فاتح صنعت و مدیرعامل شرکت صرافی بانک تجارت انجام شد.

      همچنین بسته خدماتی ویژه شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی در این مجله تشریح شده و خدماتی همچون آسان خرید و خدمات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و کمک های بانک تجارت به زلزله‌زدگان غرب کشور تبیین شده است.
      در بخش دیگری از این نشریه گفت‌وگویی را با همکار اصغر قاسم خانی بازنشسته بانک تجارت و پدر پیمان و مهراب قاسم‌خانی انجام داده‌ایم و مقاله ای از نرگس آبیار درباره مسائل زیست محیطی کشور نیز آمده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.
      بیست و هفتمین شماره نشریه «تجارت مشتریان» از طریق کارشناسان روابط عمومی بانک تجارت در تهران و دیگر استان‌ها در اختیار مشتریان این بانک قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیک آن را از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir بخش اخبار و اطلاعیه‌ها (انتشارات بانک) اقدام کنند.

      نشریه تجارت مشتریان در هر شماره خود به بررسی شاخه‌ای از بخش‌های مختلف صنایع و خدمات اقتصاد کشور می‌پردازد.