بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۹|
      تعداد بازدید: 3434
      حضور بانک تجارت در چهارمین نمایشگاه بین المللی بانک بورس، بیمه در کیش
      چهارمین نمایشگاه بین المللی بانک بورس، بیمه در کیش(اینوکس 2017) شامگاه دوشنبه هشتم آبانماه طی مراسمی با حضور بانک تجارت در محل مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این بانک همراه با شرکتهای هولدینگ مالی خود با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای بانک در حوزه خدمات الکترونیک و حمایت از بخشهای مختلف اقتصادی کشور را در معرض بازدید کنندگان قرار داده است. کارشناسان حاضر در غرفه بانک تجارت در بخشهای بازاریابی ، بانکداری شرکتی ، مدیریت سرمایه گذاری ، طراحی و توسعه محصول ، باشگاه مشتریان ، بیمه تجارت نو ، شرکت کارگزاری بانک تجارت و شرکت سیمرغ تجارت ضمن مذاکره با چندین شرکت سرمایه گذاری خارجی ، آخرین برنامه های این بانک در زمینه حمایت از بخش های مختلف اقتصادی را ارائه و به سوالات بازدید کنندگان در هر یک از حوزه های مالی و سرمایه گذاری پاسخگویی می کنند.

      دکتر محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی ، کاپیتان جدیدی مدیر عامل شرکت کیش ایر و دکتر محسنی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی از جمله بازدید کنندگان از غرفه بانک تجارت در روز نخست برگزاری این نمایشگاه بودند.

      گفتنی است نهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری ایران طی روزهای 8 تا 11 آبانماه در جزیره کیش در حال برگزاری است.