بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۱۴|
      تعداد بازدید: 4463
      جشنواره طلایی بانک تجارت در" میلاد نور" به خط پایان رسید
      طی مراسمی ششمین و آخرین مرحله از قرعه کشی جشنواره طلایی بانک تجارت در مجتمع تجاری میلاد نور برگزار شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در این مراسم که با استقبال گسترده مشتریان و مسئولین واحدهای صنفی مجتمع تجاری میلاد نور شهرک غرب تهران همراه بود ششمین مرحله قرعه کشی جوایز پایانه های فروشگاهی بانک با همکاری شرکت ایران کیش انجام شد و 8 نفر از پذیرندگان پایانه های فروش بانک در این مجتمع به قید قرعه برنده جایزه کارت هدیه 5.000.000 ریالی جشنواره شدند.

      در بخش دیگری از این مراسم 150 فقره کارت هدیه 1.000.000 ریالی نیز به قید قرعه به مشتریان مجتمع تجاری میلاد نور که وجه خرید خود را با استفاده از دستگاههای کارتخوان بانک تجارت و شرکت ایران کیش پرداخت کرده بودند تعلق گرفت. اجرای برنامه های شاد و متنوع هنری توسط جمعی از هنرمندان کشور از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای مراسم بود.

       روابط عمومی بانک تجارت همچنین در راستای اقدامات بانک در زمینه حفاظت از محیط زیست و تشویق هموطنان به استفاده کمتر از نایلون و پلاستیک در خرید های روزانه نسبت به توزیع ساکهای پارچه ای منقوش به تصاویر و پیامهای زیست محیطی اقدام نمود که مورد استقبال ویژه شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفت.

      جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت در چندین مرحله از اسفند ماه 95 تا شهریور ماه سالجاری در تعدادی از مراکز بزرگ خرید در تهران و برخی استانهای کشور به مورد اجرا گذاشته شد .