بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۰۲|
      تعداد بازدید: 5365
      بدرقه همکاران بازنشسته در جشن همدلی و امید
      همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و طی مراسمی از زحمات سی ساله 370 نفر از همکاران که به افتخار بازنشستگی نایل شدند تجلیل به عمل آمد.

       به گزارش روابط عمومی ، روز چهارشنبه 1/6/96 حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مدیر عامل ، معاونین مدیر عامل و مشاورین بانک میزبان 370 نفر از همکاران بازنشسته بانک در تهران بود که به اتفاق خانواده خود در این جشن همدلی حضور داشتند.

      مدیر عامل بانک در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیوند حضرت علی و حضرت زهرا(س)،با قدردانی از سالها تلاش و همت این همکاران برای اعتلای نام بانک تجارت  بازنشستگی را آغاز فصل جدیدی در زندگی دانست و گفت: آنچه که همکاران بانک را اعم از شاغل و بازنشسته به هم پیوند می دهد وجود سازمانی به نام بانک تجارت است و لذا تمام تلاش ما باید بر این امر استوار باشد که در همه حال بقا و سربلندی بانک را در اولویت قرار دهیم.

      مقدم با اشاره به شعار راهبردی هوای هم را داشته باشیم" افزود: همه ما در جمع دوستان و آشنایان باید مبلغ بانک باشیم و بعنوان بازاریاب ، مشتریان را به سمت بانک سوق دهیم تا چراغ بانک و به تبع آن چراغ کانون خانواده ما همچنان روشن باشد. آینده و مصلحت سازمان باید مهمترین اولویت همکاران شاغل و بازنشسته باشد چراکه هر منفعتی که به بانک برسد نتایج آن مستقیما در زندگی همکاران احساس خواهد شد.

      در بخش دیگری از این مراسم که جمعی از همکاران آزاده نیز بمناسبت ایام سالروز ورود آزادگان به میهن حضور داشتند ،حقیقت جو مشاور عالی مدیر عامل در سخنانی با تبریک این روز به آزادگان عزیز و آرزوی موفقیت همکاران در دوران بازنشستگی خاطر نشان کرد: موفقیت امروز بانک مرهون تلاش دیروز همکارانی است که برای بانک زحمت کشیدند .آنچه که نباید هرگز به فراموشی سپرده شود اخلاق است. همکاران جوان بانک باید به تاسی از همکاران باتجربه، احترام و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که  در این شرایط یاس و نا امیدی بین همکاران رسوخ نخواهد کرد.

      از جمله بخشهای دیگر این مراسم اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط هنرمندان کشور،حسن ریوندی هنرمند طنز پرداز و گروه موسیقی سون بود که این مراسم را به جشنی خاطره انگیز مبدل کرد.

      در پایان این مراسم تعدادی از همکاران بازنشسته و آزادگان سر افراز بانک به نمایندگی از سوی سایر همکاران بازنشسته حاضر در مراسم لوح تقدیر و هدایای خود را از مدیر عامل ، معاونین مدیر عامل و مشاورین بانک دریافت کردند.

      گفتنی است همکاران حاضر در این مراسم 370 همکار بازنشسته ای بودند که طی سال 95 و سه ماهه اول سال 96 به افتخار بازنشستگی نایل شدند. لوح تقدیر و هدایای همکاران بازنشسته در سایر مدیریت های شعب بانک نیز توسط مدیران مناطق بانک به ایشان اهدا خواهد شد.