قدردانی مدیرعامل از نحوه آموزش دوره مدیریت عالی
مدیرعامل در اختتامیه چهارمین دوره مدیریت عالی ، از نحوه آموزش و برگزاری کلاس های این دوره قدردانی کرد
به گزارش روابط عمومی چهارشنبه هفدهم خرداد ماه آقای مقدم با حضور در آخرین جلسه برگزاری کلاس های دوره چهارم مدیریت عالی گفت : همکاران جوان باید بر اساس شایسته سالاری با کسب دانش و مهارت های روز آمادگی پذیرش مسئولیت های مهم تر را در خود ایجاد کنند. همه باید با تلاش خود سازمانی پویا خلق کنیم و لازمه ی اینکار داشتن راه حل و تلاش برای اصلاح وضع موجود و رفع مشکلات است.
مدیرعامل با تاکید بر لزوم آشنایی همکاران با آخرین مدل های مشتری مداری یادآور شد : کار ما فروش خدمت است و بایدبا آگاهی از خواسته های مشتریان بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم .
وی همچنین از همکاران خواست باشناسایی نیاز های مشتریان و رصد اقدامات رقبا در افزایش تنوع سبد خدمات بانک مشارکت جدی داشته باشند.
مدیرعامل در پایان ضمن قدردانی از دکتر اقبالی مدرس کلاس اخلاق حرفه ای برتقویت انضباط ظاهری و باطنی همکاران تاکید کرد .
گفتنی است چهارمین دوره مدیریت عالی با حضور نفرات برتر آزمون بخشنامه ها از سراسر کشور به مدت دو ماه برگزار شد .