بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۲۴|
      تعداد بازدید: 11332
      هلدینگ بانک تجارت زیر یک سقف
      بانک تجارت با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه خود حضوری فعال در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور داشت.
      در  نمایشگاه   بورس، بانک و بیمه ، بانک تجارت  کلیه شرکت‌های خود را در سالن 40 نمایشگاه بین‌المللی تهران گرد آورد که از جمله بیمه تجارت‌نو که به تازگی تاسیس شده، نخستین حضور خود در نمایشگاه را تجربه کرد. شرکت مهندسین مشاور، شرکت سیمرغ (متولی کارت‌ها و کیف‌پول الکترونیک بانک تجارت)، شرکت صرافی، کارگزاری تجارت، لیزینگ ایرانیان و همچنین نمایندگان مدیریت امور اعتباری و اداره‌های بازاریابی و روابط عمومی از دیگر شرکت‌ها و بخش‌های بانک تجارت در نمایشگاه بودند.
      بانک تجارت در این نمایشگاه خدمات گسترده موبایل بانک را به علاقه‌مندان معرفی و تلاش کرد تا ایمن‌ترین و کامل‌ترین خدمات بانکی را در موبایل بانک ارایه کند. یکی از ویژگی‌های موبایل بانک تجارت این است که تنها یک بار حضور مشتری در بانک برای هویت‌یابی کافی است و پس از آن کلیه خدمات بدون نیاز به بانک و سیم‌کارت ارایه می‌شود. سیستم تکانک یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه است. در این سیستم هر تکان برای گوشی موبایل برای انجام یکی از خدمات عرضه می‌شود و مشتری می‌تواند با یک تکان خاص یکی از عملیات بانکی مانند پرداخت قبض را انجام دهد. این امکان برای افرادی است که به کار با گوشی‌های هوشمند مسلط نیستند. همچنین تشخیص نیاز به شارژ و انجام شارژ سیم‌کارت، نیز توسط سیستم موبایل بانک تجارت انجام می‌شود.
      بیمه تجارت نو با سرمایه پایه 2500 میلیارد ریال علاوه بر ارایه کلیه خدمات بیمه به مشتریان، کارگاه‌های تخصصی مدیریت ریسک و کاهش خطر را در این نمایشگاه برگزار کرد.

       

      شرکت کارگزاری بانک تجارت نیز دوره‌های تحلیل تکنیکال بازار را برای بازدیدکنندگان برگزار کرد که با استقبال مناسب بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفت. این شرکت همچنین در این نمایشگاه از سطح ارتقا یافته برنامه معاملات برخط خود رونمایی کرد.