بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۶/۰۶|
      تعداد بازدید: 862
      دکتر فلاح : برای سرویس دهی بهتر به مشتریان برنامه داریم
      دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت بر لزوم توانمندتر شدن شرکتهای سرمایه گذاری این بانک تاکید کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر فلاح که در جمع تعدادی از روسای شعب این بانک سخن می گفت درخصوص بهبود وضعیت ارزی این بانک یادآور شد : خوشبختانه بانک تجارت از نظر ارزی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد . وی به نقش شرکت های سرمایه گذاری در پیشبرد اهداف بانک تجارت اشاره کرد و افزود : این شرکت ها همیشه می توانند به درآمدزایی بانک کمک کند و لذا همواره باید افراد توانمند و لایق مدیریت آن را برعهده داشته باشد . مدیرعامل بانک تجارت کند با اظهار رضایت از عملکرد بخشهای مختلف بانک در سال گذشته گفت: نتایج عملکرد بانک بسیار بالاتر از انتظارات بوده و سود هر سهم نیز بیشتر از پیش بینی ها محقق گردید به همین دلیل بانک تجارت توانست بیشترین سود را در میان سایر بانک ها خصوصی مشمول اصل 44 بین سهامداران خود توزیع کند .

      دکتر فلاح با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف سریع مطالبات معوق از روسای شعب این بانک خواست فعالیت های وصول مطالبات و جذب منابع به ماه های پایانی سال موکول نشود .

      مدیرعامل بانک تجارت درپایان یادآور شد : باید با بهره گیری از ابزارهای نوین ارائه خدمات و گذر از  بانکداری سنتی و بدون افزایش شعب بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنیم.