بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۱/۰۹|
      تعداد بازدید: 1054
      پیام مدیرعامل بانک تجارت به مشتریان

      محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی به مشتریان این بانک بر تعهد بانک تجارت به ارتقاء سطح خدمات و بهبود رضایتمندی مشتریان تاکید کرد. متن کامل پیام مدیرعامل بانک تجارت بدین شرح است:
       
      یاران دیرین و وفادار بانک تجارت
      مشتریان گرامی

      خداوند بزرگ را شاکریم که فرصت خدمت به شما را برای من و همکارانم در بانک تجارت فراهم کرده است . خدمت به شما را عبادت خالق می دانیم . از نظر ما همیشه حق با مشتریان است و شما لایق بهترین ها هستید.
      بانک تجارت از بدو تاسیس کوشیده است تا با ارائه خدمات و راهکارهای نوین، پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در صدر برنامه هایش قرار دهد و با ایفای نقش در راه اندازی هزاران پروژه عمرانی و اقتصادی ، رسالت خویش در رشد و توسعه اقتصاد ملی را به انجام رساند .
      اکنون نیز با درک تحولات دنیای جدید و اقتضائات اقتصادی کشور و با توسعه خدمات نوین بانکی و بهره گیری از فناوری های روز، در کنار شما و در خدمت شما هستیم.
      در این مقطع تاریخی خواهیم کوشید خدماتی متنوع را مطابق با خواستها و شرایط جدید زندگی شما ارائه نمائیم و برای رونق کسب و کارتان همراه و همگام شما باشیم . ایده ها ، انتقادات و نقطه نظرات شما را از جان و دل پذیرا هستیم ، سلایق شما را ارج می نهیم و برای توسعه و پیشرفت میهن عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

      محمدابراهیم مقدم
      مدیرعامل بانک تجارت