بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۱/۱۱|
      تعداد بازدید: 804
      بانک تجارت مسافران سیزدهم و چهاردهم را هم به جام جهانی فرستاد

      قرعه‌کشی مرحله‌های سیزدهم و چهاردهم از جشنواره "یلدا تا نوروز" بانک تجارت برگزار گردید و مسافران این دو  مرحله به جام جهانی 2014 برزیل مشخص و برندگان 50 تبلت هر هفته این جشنواره نیز معرفی شدند.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در قرعه‌کشی سیزدهمین و چهاردهمین هفته این جشنواره خانم رضوان حجار مشتری این بانک از استان خوزستان شهرستان شوشتر و یونس کارزانی از استان ایلام، به عنوان برندگان جوایز سفر به  جام جهانی 2014 برزیل معرفی و برندگان 50  جایزه کمک هزینه تبلت هر هفته  نیز مشخص گردیدند.
       بانک تجارت در جشنواره یلدا تا نوروز به مشتریانی که از شب یلدا (اول دی‌ماه 1392) تا ششم فروردین 1393، اقدام به افتتاح حساب تجارت کارت کرده بودند هر هفته یک فقره کمک هزینه سفر به جام جهانی 2014 برزیل به ارزش 350 میلیون ریال و 50 دستگاه تبلت هر یک به ارزش 13 میلیون ریال اعطاء نمود. 
      برطبق اعلام قبلی با مشخص شدن چهاردهمین مسافر، این جشنواره به پایان رسید و از هفته آینده با جشنواره "عید نوروز تا عید مبعث" ادامه پیدا می‌کند و تمامی سپرده‌گذاران جشنواره "یلدا تا نوروز" چنانچه به حفظ و افزایش سپرده خود اقدام نمایند این شانس را داردند تا به جمع مسافران جام جهانی 2014برزیل و برندگان  تبلت ملحق شوند.
      اسامی برندگان این جشنواره به صورت هفتگی در سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir درج شده و از طریق شعب نیز به اطلاع برندگان می‌رسد.