بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۱/۲۵|
      تعداد بازدید: 6079
      افتتاح شعبه فلامک بانک تجارت با حضور مدیران صنایع پتروشیمی
      شعبه فلامک شمالی بانک تجارت با حضور علیرضا اکبری، عضو هیات مدیره بانک تجارت و جمعی از مدیران صنعت پتروشیمی کشور در خیابان فلامک شهرک قدس(غرب) تهران افتتاح شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، علیرضا اکبری طی سخنانی در مراسم افتتاح این شعبه، با اشاره به اینکه بانک تجارت همواره بانک مورد اعتماد و شناخت مدیران صنعت پتروشیمی کشور بوده است گفت: امروز با افتتاح شعبه فلامک شمالی در جوار شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی کشور تلاش ما این است که بار دیگر اثبات کنیم بانک تجارت همچنان می‌خواهد نقشی موثر در حمایت مالی و ارائه خدمات به مهمترین صنعت ملی کشور داشته باشد.
      وی با بیان اینکه همکاری موفق ما با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی قدمت دیرینه‌ای دارد افزود: مسئولیت خدمت‌رسانی به حوزه انرژی کشور با بانک تجارت بوده و زیرشاخه‌های مختلف حوزه انرژی، پتروشیمی و گاز عمدتا مشتریان رسمی و سازمانی بانک تجارت هستند و همکاران ما در بانک تجارت به تعامل با این بخش باور دارند.
      عضو هیات مدیره بانک تجارت در پایان افزود: اجرای صحیح بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی از برنامه‌های بانک تجارت به‌شمار می‌رود و امروز با افتتاح شعبه فلامک شمالی اطمینان می‌دهیم که می‌خواهیم بهترین سرویس را به مشتریان به‌خصوص فعالان حوزه پتروشیمی ارائه دهیم.
      همچنین جمعی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی کشور با حضور در این مراسم ضمن ابراز خشنودی از افتتاح شعبه بانک تجارت در نزدیکی شرکت‌های پتروشیمی، خواستار افتتاح واحد ارزی در کنار شعبه ریالی فلامک شمالی و افزایش ارتباطات و ارتقاء هرچه بیشتر خدمات بانک تجارت به صنعت پتروشیمی کشور شدند.
      گفتنی است شعبه فلامک شمالی کد: 2180 بانک تجارت در ساختمان شرکت "پلی پروپیلن جم" واقع در خیابان فلامک شمالی شهرک قدس(غرب) از هم اکنون آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است.
      در ابتدای این مراسم ، تهمک ، مدیر شعب منطقه شمال غرب تهران بانک تجارت ، با اشاره به سبد خدماتی بانک تجارت برای شرکتهای فعال در صنایع انرژی کشور گفت : کارکنان شعبه فلامک از جمله بهترین نیروهای بانک تجارت هستند و تلاش خواهند نمود تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان این شعبه ارائه کنند .