اختلال در سامانه خدمات نوین بانک تجارت به دلیل بهینه سازی سیستمها
ارائه سرویس از طریق خدمات نوین بانک تجارت شامل اینترنت بانک ، موبایل بانک، و تلفنبانک از ساعت 20 روز پنج شنبه مورخ11/2/93 لغایت 12 روز جمعه مورخ 12/2/93 با قطعی و اختلال همراه خواهد بود.
روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر ضمن پوزش از مشتریان و کاربران خدمات نوین این بانک اعلام کرد که اختلال در سرویس های فوق بدلیل بهینه سازی و ارتقاء سامانه خدمات نوین بانک بوده و استفاده از این سرویس ها پس از ساعت 12 روز جمعه به روال عادی خود باز خواهد گشت.
در این خبر آمده است: خدمات سیستم کارت بانک تجارت ( دستگاههای خودپرداز و POS ) شامل این اختلال سرویس دهی نبوده و مشتریان می توانند از خدمات مورد نظر استفاده نماید.