بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۲۷|
      تعداد بازدید: 3541
      مدیر عامل بانک تجارت: ارتباط با مشتریان را دوسویه کنید
      همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیر عامل بانک تجارت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک پاسخگوی تماسهای تلفنی مشتریان و کارکنان از سراسر کشور بود.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، محمد ابراهیم مقدم  مقدم ضمن پاسخگویی به سئوالات گروه زیادی از مشتریان و کارکنان بانک ، دستوراتی را در خصوص پیگیری برخی موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.

       پس از پاسخگویی به سئوالات مشتریان و همکاران ، مدیرعامل بانک تجارت از بخشهای مختلف مرکز ارتباط با مشتریان 1554 بازدید کرد . وی  در جریان این بازدید خاطرنشان ساخت : با توجه به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان، انتظار است این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی بتواند در معرفی خدمات بانک و افزایش رضایتمندی هم میهنان گام های بلندتری بردارد.

      مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به توانمندی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در پاسخگویی به حجم انبوهی از سئوالات مشتریان بانک و همکاران ، افزود : مرکز 1554 ، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک تجارت با مردم است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان شده ، بهره گیری از بانکهای اطلاعاتی جامع و روزآمد و دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیتهای واحدهای مختلف بانک  است .

      گفتنی است این برنامه در راستای تاکید مدیریت ارشد بانک تجارت بر تکریم مشتریان و کارکنان بانک صورت گرفته و با توجه به انبوه تقاضاهای تماس تلفنی یا دیدار حضوری در نظر است تا ضمن افزایش حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت در مرکز ارتباطی 1554 ،  امکان دیدار حضوری با مشتریان و همکاران در سفرهای استانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به استانها نیز پیش بینی شود . 

      شایان ذکر است این مرکز از ابتدای سال تاکنون به بیش از 13 هزار تماس مشتریان و همکاران در حوزه های مختلف پاسخگویی کرده است.