بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۲۸|
      تعداد بازدید: 1258
      بانک تجارت تولید محتوا از طریق پادکست ویدئویی را آغاز کرد



      همزمان با 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، بانک تجارت تولید محتوای چندرسانه ای در قالب پادکست ویدئویی (وادکست) را آغاز کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این پادکست ویدئویی که گزارشی از مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی کارکنان بانک در روز بیست و ششم اردیبهشت ماه است، روز شنبه در جریان بازدید محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل از مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت (1554) به نمایش در آمد .

      مدیرعامل بانک ابراز امیدواری کرد که استفاده از این ابزار بتواند در معرفی خدمات جدید بانک و اطلاع رسانی بهتر به کاربران سایت های اینترنت و اینترانت بانک درباره دستاوردها و طرح های این بانک در بخش های مختلف اقتصاد کشور موثر واقع شود .
      گفتنی است؛ روابط عمومی بانک تجارت، پیش از این با تجهیز سایت های‌ اینترنت و اینترانت بانک به پادکست «صدای تجارت»، امکان دسترسی آسان و کم هزینه بازدیدکنندگان‌این سایت به آخرین اخبار اقتصادی – بانکی کشور را فراهم آورد تا مشتریان شبکه بانکی و علاقمندان به پیگیری اخبار اقتصادی و بانکی کشور بتوانند روزانه بصورت آنلاین از طریق فایل صوتی «صدای تجارت» به گزیده مهمترین اخبار و تحلیلهای مرتبط با مسائل مهم اقتصاد‌، بانکداری و بازار سرمایه دسترسی پیدا کنند‌. همچنین برای کاربران سایت های اینترنت و اینترانت این امکان وجود دارد تا بصورت روزانه بولتن خبری این بانک شامل گزیده مهمترین اخبار اقتصادی و بانکی کشور را در قالب یک فایل متنی دریافت یا مشاهده کنند.