بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 1282
      امضاء تفاهمنامه بانک تجارت با بانک گردشگری
      بانک تجارت با بانک گردشگری تفاهمنامه افزایش همکاری امضاء کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این تفاهمنامه با موضوعاتی همچون گسترش همکاری‌های متقابل، دعوت به مشارکت در تامین مالی طرح‌ها، ارائه تسهیلات و تعهدات به صورت سندیکایی، وصول چک‌های مشتریان و امکان واریز وجه دو بانک در شعب یکدیگر و همکاری در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی به امضاء مدیران عامل این دو بانک رسید.

      محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد این تفاهمنامه با بیان اینکه هر عملیات اقتصادی مشترکی که بین بانک‌های کشور انجام شده ماندگار بوده است گفت: همکاری بانک‌ها با یکدیگر موجب بهره‌مندی اقتصاد کشور از عواید این مشارکت خواهد شد.

      مدیرعامل بانک تجارت در ادامه ابراز امیدواری کرد که همکاری بانک تجارت و بانک گردشگری، تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش ارتقاء یابد و این دو بانک بتوانند با کمک یکدیگر به اهداف نظام اقتصادی کشور دست یابند.

      در ادامه این مراسم، سفری مدیرعامل بانک گردشگری ضمن ابراز خرسندی از امضاء تفاهمنامه همکاری با بانک تجارت گفت: بانک گردشگری فعالیت‌های فراوانی را در زمینه تخصصی خود آغاز کرده است که با توجه به گستردگی این طرح‌ها نیاز به همکاری با بانک‌های بزرگی همچون بانک تجارت دارد.

      مدیرعامل بانک گردشگری همچنین، این نوع همکاری‌ها را موجب افزایش توان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور دانست و افزود: با امضاء این تفاهمنامه، زمینه‌های همکاری دو بانک تجارت و گردشگری افزایش و هزینه‌های ارائه خدمات به مشتریان کاهش خواهد یافت.

      این تفاهمنامه عصر روز یکشنبه، 28 اردیبهشت، در ساختمان مرکزی بانک تجارت به امضا رسید و مدت زمان آن یکساله و قابل تمدید است.