بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 1213
      بانک تجارت بهرام کرمی زرندی را هم برزیلی کرد
      هفتمین قرعه‌کشی جشنواره “عید تا عید“ بانک تجارت برگزار و بهرام کرمی زرندی از استان قزوین برنده کمک هزینه سفر به جام جهانی برزیل معرفی شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در قرعه کشی هفتمین هفته جشنواره عید تا عید، بهرام کرمی زرندی به عنوان برنده کمک هزینه سفر به جام جهانی معرفی و 50 برنده کمک هزینه تبلت این بانک نیز مشخص شدند.

      بانک تجارت در جشنواره عید تا عید، با قرعه‌کشی هفتگی به مشتریانی که در فاصله بین ششم فروردین و ششم خرداد عید مبعث رسول اکرم (ص)، اقدام به افتتاح حساب می‌کنند هر هفته یک جایزه کمک هزینه 350 میلیون ریالی سفر به جام جهانی برزیل و 50 کمک هزینه 13 میلیون ریالی خرید تبلت اعطاء می‌کند.

      بر اساس این خبر، مشتریانی که مانده حساب آنها در تمام روزهای هفته بالای 500 هزار ریال باشد در قرعه‌کشی آن هفته شرکت داده می‌شوند و به ازای هر 300 هزار ریال در هر روز یک امتیاز به آنها تعلق می‌گیرد و تمامی سپرده‌گذاران جشنواره "یلدا تا نوروز" چنانچه به حفظ و افزایش سپرده خود اقدام نمایند همچنان این شانس را دارند که به جمع مسافران جام جهانی 2014 برزیل و برندگان تبلت ملحق شوند.

      هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان جشنواره عید تا عید می‌توانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.