|
|
Tejaratbank
صفحه ویژه نابینایان و کم بینایان
|
سه شنبه 23 مهر 1398
اخبار و اطلاعیه ها
    • شما اینجا هستید
         
        • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۳/۱۷|
          تعداد بازدید: 610
          بانک تجارت برای ارتقاء خدمت‌رسانی به مشتریان برنامه دارد
          معاون مدیرعامل بانک تجارت از برنامه‌های جدید این بانک برای بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان خبر داد.

          دولتی، معاون مدیرعامل بانک تجارت در گفتگویی تاکید کرد: بانک تجارت همواره این اعتقاد را داشته و دارد که "حق با مشتریان است" و معتقدیم ارتقاء شخصیت حرفه‌ای ما نقشی حیاتی در حفظ و جذب مشتریان دارد.

          وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مدیریت امور استان‌های بانک تجارت اظهار داشت: تغییرات همواره برای بهبود عملکرد سازمان صورت می‌پذیرد و مدیریت ارشد بانک تجارت نیز باتوجه به نیازسنجی های صورت گرفته از مشتریان و به‌منظور افزایش نظارت موثر بر عملکرد واحدها، از ساختار مدیریت امور شعب خود تمرکز زدایی به عمل آورده تا با بهبود فرآیندهای نظارتی، اطمینان بیشتری از اینکه مشتریان بانک بهترین خدمات را دریافت می‌کنند حاصل شود.

          معاون مدیرعامل بانک تجارت گفت: با این تغییر ساختار هرگاه خدمت‌رسانی به مشتریان در نقطه‌ای کند شود، می‌توانیم سریعا برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

          سیامک دولتی در ادامه این گفتگو با اشاره به برگزاری جشنواره‌هایی همچون "یلدا تا نوروز" و "عید تا عید" توسط بانک تجارت اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره‌ها ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بین مشتریان بوده است و طبق آمار، با تحقق 99.8 درصدی هدف سپرده‌ای و صدور حدود 822 هزار تجارت کارت جدید که به همین تعداد بر استفاده کنندگان از خدمات بانکداری نوین و غیر حضوری نیز افزوده شد این جشنواره از موفق‌ترین برنامه‌های بانک تجارت به شمار رفت.

          وی در پایان این گفتگو اظهار داشت: تمام تلاش ما شناسایی و رفع نیاز مشتریان است و سعی داریم جدیدترین خدمات را با بهترین کیفیت به هموطنان خود در سراسر کشور ارائه دهیم. واحد ارتباط با مشتریان بانک تجارت نیز با شماره تماس 1554 همواره منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات مشتریان و هموطنان است