بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۳/۲۰|
      تعداد بازدید: 1132
      برگزاری همایش برنامه‌ریزی استراتژیک بانک تجارت


      همایش بازنگری برنامه‌ریزی استراتژیک بانک تجارت با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل این بانک برگزار شد.
      به گزارش روابط عمومی، مقدم مدیرعامل بانک تجارت در این همایش بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد برای آینده بانک تاکید کرد.
      مدیرعامل بانک تجارت با تاکید بر نقش بی‌بدیل برنامه‌ریزی در امور مختلف گفت: هدف اصلی ارائه خدمات در این بانک، رضایت مشتریان و حمایت از اقتصاد کشور است و تامین و تجهیز و تخصیص منابع باید به صورتی انجام پذیرد که به این هدف مهم دست پیدا کنیم. برای تامین منابع نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون داریم و تخصیص منابع نیز باید به سمتی برود که حاصل عملکردمان سودآور باشد.
      مقدم در ادامه بر لزوم تدوین دقیق و نظام‌مند برنامه استراتژیک جدید بانک تجارت اشاره کرد و افزود: این برنامه باید به صورتی ارائه شود که که بودجه محور و تحقق آن امکانپذیر باشد.
      فهیم هاشمی رئیس هیات مدیره بانک تجارت نیز در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: سیاستگذاری‌های بانک تجارت در مناطق و استان‌های مختلف باید در جهتی باشد که نسبت منابع ارزان قیمت بانک ارتقا یافته و سود حاصله افزایش یابد.
      وی افزود: تخصیص امکانات مناطق باید به نوعی باشد که بتوان طبقه‌بندی و اجرا را به صورت دقیق در آن مشاهده کرد و برای تامین نیازها و حرکت به سوی هدف، ابزار مورد نیاز را تعریف کنیم.
      گفتنی‌است، در این همایش معاونین مدیرعامل و مدیران بانک تجارت به بررسی تهدیدها و فرصت‌های داخلی و خارجی بانک و تدوین برنامه‌ریزی جدید استراتژیک این بانک پرداختند.