بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۰۹|
      تعداد بازدید: 1555
      افزایش همکاری‌های بانک تجارت و شرکت کشتیرانی ایران
      بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با امضاء تفاهمنامه‌ای همکاری‌های خود را افزایش دادند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به توانمندی این شرکت در حوزه حمل و نقل دریایی گفت: باید به تلاش‌های ارزشمند این شرکت افتخار کنیم که در سال‌های پس از انقلاب همواره رشد و توسعه را تجربه کرده و راه تجارت خارجی کشور را هموار کرده است.

      وی افزود: تلاش مدیران و کارکنان این شرکت مستقیما به اقتصاد کشور کمک کرده است و به نیابت از خانواده بزرگ بانک تجارت اعلام می‌کنم که ما نیز تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مناسب بانکی به کار خواهیم بست و امیدواریم بتوانیم رضایت شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را به بهترین شکل جلب نماییم.

      محمدحسین داجمر مدیرعامل شرکت کشتیرانی ایران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به محدودیت ایجاد شده برای صنعت کشتیرانی کشور گفت: امروز داشتن ناوگان دریایی خوب به استقلال کشور کمک شایانی کرده و تاکنون با امکاناتی که در کشور داشته‌ایم توانسته‌ایم در برابر این مشکلات مقاومت کنیم.

      وی ضمن ابراز رضایت از افزایش همکاری این شرکت با بانک تجارت اظهار داشت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب همکاری تنگاتنگی را با بانک تجارت داشته است و امیدوارم در ادامه نیز با همکاری همدیگر بتوانیم تحریم‌ها را با هزینه کمتری پشت سر بگذاریم.

      شایان ذکر است، به موجب این تفاهمنامه بانک تجارت خدماتی همچون انتقال ارز و حوالجات ارزی از خارج به داخل کشور، صدور ضمانتنامه های ریالی، اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت و سایر خدمات بانکی را به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌کند.