بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۱۹|
      تعداد بازدید: 7884
      برگزاری قرعه کشی عمره دانشجویی با حمایت بانک تجارت
      با حمایت بانک تجارت مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی سال 94-93 در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این مراسم با حضور حجج‌اسلام فقیهی رئیس ستاد عمره دانشگاهیان و مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، دکتر میرزایی از وزارت علوم و آقایان دولت آبادی معاون مدیرعامل بانک تجارت و کاظم پور مدیر روابط عمومی بانک تجارت به صورت اینترنتی برگزار شد.

      دولت‌آبادی معاون مدیرعامل بانک تجارت طی سخنانی در حاشیه این مراسم با ابراز خوشوقتی از توفیق این بانک در ارائه تسهیلات بانکی به مسافرین سفر معنوی حج و عتبات عالیات اظهار داشت: بانک تجارت از طریق شعب خود در سراسر کشور برای دانشجویانی که از سوی سازمان حج و زیارت مراجعه می کنند نسبت به افتتاح حساب اولیه برای سفر حج و عتبات عالیات در قالب "زائرکارت تجارت" اقدام می‌نماید و پس از آن به هریک از این دانشجویان تا سقف 10 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه جهت سفر حج عمره پرداخت خواهد نمود. هم اینک 135 شعبه دانشگاهی و باجه دانشگاهی بانک تجارت و کلیه شعب مرکزی بانک در استانها در این حوزه فعال هستند و اقدام به ثبت نام  تسهیلات سفر به حج عمره و عتبات عالیات می نمایند .

      وی با بیان اینکه بانک تجارت ، بانک عامل ثبت نام حج عمره و سفر به عتبات برای دانشجویان عازم به سفر حج و عتبات می باشد یادآور شد: تهیه بسته‌های فرهنگی برای دانشجویان دریافت کننده تسهیلات سفر حج و عتبات و نیز فراهم آوردن سیستم‌های رایانهای مورد نیاز سازمان حج و زیارت برای ثبت نام و معرفی دانشجویان ، از دیگر خدماتی است که بانک تجارت با امضاء این تفاهمنامه ارائه خواهد نمود .

      در ابتدای مراسم، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه از 27 مهر لغایت 15 آبان ماه 338 هزار نفر در سایت لبیک ثبت نام کرده‌اند گفت: سفر عمره یک سفر بی بدیل است و سفری تاثیرگذارتر از حج نیست، خصوصا اگر آن زائر، جوان، فرهیخته و دانشگاهی باشد.در خود آیات قرآن هم ثمرات زیادی برای این سفر بیان شده است.

      سخنران بعدی مراسم، حجت الاسلام والمسلمین مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری بود که با ابراز خرسندی از حضور در میان دانشجویان گفت: هر چه زائر جوان تر باشد دستاوردش از عمره بیشتر است چرا که جوان عبادت کننده در سایه رحمت خداوند است.

      مهندس اوحدی رئیس سازمان حج نیز در ادامه این مراسم گفت: آرزوی قلبی ما در سازمان حج و بعثه بر این است که هر قدر که بتوانیم سهمیه بیشتری در اختیار دانشجویان قرار دهیم چون تنها مراسمی که در کل دنیا با عنوان عمره دانشجویی برگزار می شود ایران است و در هیچ کجای دنیا عمره دانشجویی نداریم. به اعتقاد ما زیباترین سفر در دوران دانشجویی، سفر عمره دانشجویی است.

      گفتنی است نتایج این قرعه کشی روز سه شنبه 20 آبان ماه در سایت لبیک اعلام خواهد شد. همچنین در پایان این مراسم به 14 نفر از حاضرین در جلسه به قید قرعه سهمیه عمره تعلق گرفت.