بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۵/۲۶|
      تعداد بازدید: 1291
      امضاء تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و شرکت پست
      با انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و شرکت پست ، دو سازمان برای ارائه خدمات جدید به مشتریان بانک با استفاده از ابزارهای جدید توافق کردند .

       ارائه خدمات انطباق نشانی مشتریان بانک براساس نظامنامه استاندارد کدپستی و یا شماره تلفن ، ارائه خدمات وب سرویس استعلام نشانی استاندارد و توزیع دسته چک ها ، کارت های اعتباری و سایر اوراق بهادار مشتریان از جمله مهمترین مفاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در آئین انعقاد این تفاهمنامه ، محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به تاثیر ظهور ابزارهای جدید فناوری بر روشهای ارتباطی در جامعه گفت : اعتماد شهروندان ایرانی به پست در طول دهه های گذشته همواره افزون تر شده و همینکه مردم مهمترین اسناد و مدارک شخصی و کاری خود را از طریق پست ارسال و دریافت می کنند نشان می دهد که کارکنان این شرکت از جمله امین ترین و کوشاترین خدمتگزاران مردم هستند . 
      مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه استفاده از ابزارهای ارتباطی الکترونیک ، روابط میان پست و سایر سازمانها همچون شبکه بانکی را نیز دچار تغییرات مهمی نموده یادآور شد : تلاش ما این است که با امضاء این تفاهمنامه از ظرفیتهای نوین ایجاد شده در شرکت پست برای انتقال مطمئن تر و سریع تر اسناد و مدارک مهم بانک به مشتریان استفاده کنیم .
      مهندس مهری مدیرعامل شرکت پست نیز در سخنان خود با اشاره به مفاد این تفاهمنامه گفت : امید داریم تا همچون همیشه بتوانیم رابطی امین میان بانک ، مشتریان و سایر دستگاه های خدمت رسان به مردم باشیم . وی با اشاره به تغییر ماموریتهای شرکت پست براساس شرایط جدید و ابزارهای ارتباطی الکترونیک گفت : ما نیز بر اساس مقتضیات روز می کوشیم تا با به کارگیری رویکردهای جدید و ابزارهای نو ، خدمات بهتری را به هموطنان ارائه کنیم و نقش خود را در کاهش ترافیک و آلودگی هوا در کلانشهرها و افزایش ایمنی و سلامت مرسولات شهروندان و امنیت آنان ایفاء کنیم . 
      مدیرعامل شرکت پست با اشاره به اینکه تحقق دولت الکترونیک ، بدون توسعه و نوسازی خدمات پستی در کشور امکانپذیر نیست یادآور شد : شرکت تاکنون موفق به شناسایی بیش از 37 میلیون مکان پستی در کشور شده و در تلاش هستیم تا با تکمیل اطلاعاتمان و طبقه بندی مشاغل براساس جزییات ، بانکهای اطلاعاتی مورد نیاز نهادها و بنگاههای اداری و تجاری کشور را در اختیار آنان قرار دهیم . وی افزود : بویژه امیدواریم این اطلاعات ، بانکها را در ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان براساس نیازهای جدیدشان یاری کند.