بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۵/۱۲|
      تعداد بازدید: 2514
      تسهیلات بانک تجارت برای دانشجویان عازم به سفر حج و عتبات
      با امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه بانک تجارت، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و سازمان حج و زیارت، این بانک اقدام به ارائه تسهیلات به دانشجویان جهت انجام سفر حج و عتبات عالیات می نماید.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در آئین امضاء این تفاهمنامه که روز یکشنبه دوازدهم مردادماه برگزار شد مقدم مدیرعامل بانک تجارت با ابراز خوشوقتی از توفیق این بانک در ارائه تسهیلات بانکی به مسافرین سفر معنوی حج و عتبات عالیات اظهار داشت : مفتخریم که دریافت کنندگان این تسهیلات ، دانشگاهیان عزیز کشور هستند که بانک تجارت همواره کوشیده تا روزآمدترین خدمات بانکی را به آنان ارائه نماید . وی همچنین با اشاره به مفاد این تفاهمنامه یادآور شد : امیدواریم با توجه به توانمندی های موجود سخت افزاری و نرم افزاری بانک تجارت ، بستر لازم برای توسعه همکاریهای دو سازمان در آینده فراهم شود.

      در ادامه این نشست سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت : سفر عمره یک رخداد بسیار مبارک است و از طرف دیگر قشر دانشجو مورد نظر و توجه همه طبقات محسوب می‌شود، لذا امیدواریم با این تفاهم نامه دین خود را به این قشر فرهیخته جامعه ادا کنیم.
      حجت الاسلام فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز با اشاره به برنامه این ستاد برای تشویق دانشجویان به سفر معنوی و پرفیض حج و تشرف به عتبات عالیات ، از حسن نیت و کوشش مسئولین بانک تجارت جهت فراهم آوردن شرایط لازم برای امضاء و اجرای این تفاهمنامه تقدیر کرد.
      به موجب این تفاهمنامه بانک تجارت مسئولیت انجام عملیات بانکی مربوط به ثبت نام عمره دانشگاهیان کشور را بر عهده گرفت . بر این اساس بانک تجارت از طریق شعب منتخب خود در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب اولیه برای دانشجویان معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت برای سفر حج و عتبات عالیات در قالب "زائرکارت تجارت" اقدام می نماید و پس از آن به هریک از دانشجویانی که از سوی سازمان معرفی می شوند تا سقف 10 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه جهت سفر حج عمره پرداخت خواهد نمود .
      تهیه بسته های فرهنگی برای دانشجویان دریافت کننده تسهیلات سفر حج و عتبات و نیز فراهم آوردن سیستم های رایانه ای مورد نیاز سازمان حج و زیارت برای ثبت نام و معرفی دانشجویان ، از دیگر خدماتی است که بانک تجارت با امضاء این تفاهمنامه ارائه خواهد نمود .