بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۴/۲۳|
      تعداد بازدید: 1402
      مدیرعامل بانک تجارت : مشتریان، موثرترین عضو خانواده بزرگ بانک تجارت هستند
      همزمان با جشن‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع)، ضیافت هم‌اندیشی مدیران و مشتریان بزرگ بانک تجارت برگزار شد.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، محمدابراهیم مقدم که در ضیافت افطار این بانک با حضور مشتریان ارزنده سخن می‌گفت با اشاره به سابقه طولانی این بانک در اقتصاد ملی گفت: بانک تجارت مفتخر است که مشتریان این بانک از جمله وفادارترین و قدیمی‌ترین مشتریان شبکه بانکی کشور هستند، به گونه‌ای که سابقه همکاری برخی از آنها با ما به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل بانک تجارت می‌رسد.
      مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به گروه‌های مختلف ذی‌نفعان یک بانک اعم از سپرده‌گذاران، تسهیلات گیرندگان و سهامداران گفت: این مجموعه در کنار پرسنل بانک، تشکیل‌دهنده خانواده بزرگ بانک تجارت هستند و هیات مدیره و کلیه مدیران و کارکنان بانک در هر رده‌ای از مسئولیت تمام تلاش خود را برای برقراری تعامل مناسب با مشتریان و سهامداران بانک و افزایش رضایتمندی آنان به کار می‌گیرند.
      مقدم در ادامه با اشاره به نقش مشاوره‌ای بانک برای مشتریان، خواستار ایفای نقشی مشابه از سوی مشتریان برای بانک شد و افزود: مشتریان عزیز بانک، بویژه مشتریان ارزنده و قدیمی با ارائه نقطه نظرات و راهکارها و طرح انتقادات دلسوزانه خود، ما را در تنوع بخشی به سبد خدمات و ارتقاء سطح عملکردمان یاری نموده و به عنوان شرکای تجاری با تبادل موثر تجربیات و اطلاعات در روند تصمیم‌گیری ها و برنامه‌ریزی های بانک مشارکت نمایند.
      مدیرعامل بانک تجارت افزود: ماهیت یک بانک تجاری خصوصی و ماموریت‌های آن به گونه‌ای است که بدون تعامل همه‌جانبه و مستمر مشتریان و سهامداران عملا امکان تداوم حیات موثر نخواهد داشت. نباید فراموش کنیم که همکاری هریک از کارآفرینان ایرانی با بانک اعم از صنعتگران و پیمانکاران و بازرگانان باعث ایجاد شغل و افزایش رونق کسب و کار در حوزه فعالیت آن مشتری می‌شود و در صورتی که مجموعه این همکاری‌ها به هم پیوسته و هدفمند شود، موجبات پیشرفت اقتصاد ملی و توسعه پایدار میهن عزیز را فراهم می‌آورد.
      مقدم در خاتمه سخنانش یادآور شد: روند کلی اقتصاد کشور به سمت آرامش، ثبات و عقلانیت و برنامه‌مندی در تصمیم‌گیری ها تغییر مسیر داده است و امید داریم ارتقاء سطح خدمات‌رسانی بانک‌ها و تعامل موثر با کارآفرینان ایرانی، به افزایش سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و افزایش رفاه هموطنان در همه جای سرزمینمان بیانجامد.