بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۴/۱۶|
      تعداد بازدید: 1151
      حضور فعال بانک تجارت در همایش بزرگ پایتخت صنعتی ایران
      با مشارکت بانک تجارت «آیین تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و تولیدی» در اراک برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که به منظور تجلیل از واحدهای صنعتی و تولیدی استان مرکزی در هتل امیرکبیر اراک برگزار گردید استاندار استان مرکزی ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، رییس خانه صنعت کشور ، رییس اتاق بازرگانی و صنایع استان مرکزی و جمع کثیری از صاحبان مشاغل این استان حضور داشتند . 

      از مهمترین رویدادهای این همایش معرفی دفتر پژوهشی دایمی در سازمان صنعت و معدن استان از سوی دانشگاه اراک با هدف ارتباط بیشتر این دانشگاه با صنایع استان وارتقاء کیفیت و طراحی محصولات جدید صنعتی در کشور بود . این دانشگاه از جمله مهمترین مشتریان بانک تجارت در استان مرکزی بوده و شعبه بانک تجارت در این دانشگاه اقدام به ارائه خدمات بانکی به دانشجویان و اساتید می نماید .
      در ادامه مراسم از واحدهای تولیدی و صنعتی نمونه استان ازجمله: پتروشیمی شازند، شرکت درسا مرغ، شرکت الیاف ساینا ، کاوه فلوت ساوه و... به گرمی تجلیل گردید.
      مدیریت شعب بانک تجارت در استان مرکزی یکی از حامیان اصلی برگزاری این همایش بود که اقدام به اطلاع رسانی در خصوص دستاوردها و آخرین بسته های خدماتی بانک تجارت به فعالان صنعتی کشور نمود.