بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۴/۰۵|
      تعداد بازدید: 1179
      اعطای تندیس زرین روابط عمومی سرآمد به بانک تجارت
      در سومین آئین معرفی "سرآمدان روابط عمومی ایران" از روابط عمومی بانک تجارت با اعطای تندیس زرین و سه ستاره سرآمدی تقدیر به عمل آمد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که با حضور استادان، دانشجویان و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار شد، موسسه روابط عمومی "آرمان" در نکوداشت "روابط عمومی متعهد به سرآمدی" از روابط عمومی  بانک تجارت با اعطای تندیس  و تمثال زرین امیرکبیر به ناصر صنعتی نژاد مشاورعالی مدیرعامل این بانک تقدیر کرد.

      انتخاب روابط عمومی های سرآمد و برتردر این همایش  به دلیل تعهد به سرآمدی  براساس مدل تخصصی شده EFQM وکسب امتیازات لازم درشاخص هایی همچون نتیجه‌گیری، فرآیندمحوری، مخاطب‌محوری و توسعه مشارکت و مسئولیت اجتماعی صورت گرفته است.
      لازم به ذکر است روابط عمومی بانک تجارت در اولین و دومین  دوره انتخاب سرآمدان روابط عمومی  نیزجایزه تعهد به سرآمدی را از سوی هیات داوران این همایش دریافت کرده بود، همچنین تاکنون در همایش هایی مانند هفتمین ، هشتمین و نهمین دوره سمپوریوم بین المللی روابط عمومی، جشنواره بین‌المللی روابط عمومی های برتر در سالهای  91 و 92 و نهمین کنگره جهانی کارگزاران روابط عمومی موفق به کسب تندیس و لوح سپاس برترین مدیریت راهبری روابط عمومی شده است.