بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۰۴|
      تعداد بازدید: 2478
      "چابن" باشگاه مشتریان بانک تجارت رونمایی شد
      شبکه تخفیفی باشگاه مشتریان بانک تجارت (چابن) با ارائه بن‌های تخفیفی ۵ تا ۱۰۰ درصدی از چندین مجموعه فروشگاهی و خدماتی کار خود را آغاز کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، باشگاه مشتریان این بانک با هدف ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان و اعضای وفادار خود روز یکشنبه سوم شهریورماه شبکه تخفیفی را تحت عنوان چابک + بن (چابن) رونمایی کرد.

      چابن با همکاری شرکت‌های بزرگی همچون دیجی کالا، اسنپ (اسنپ فود، اسنپ مارکت و اسنپ تریپ)، تپ سی، بیمه تجارت نو، بانی مد، فیدیبو، نت برگ، کارگزاری تجارت و چندین مجموعه ارائه‌دهنده خدمات و محصولات، فضایی را فراهم کرده تا اعضای باشگاه بتوانند از طریق هزینه کرد امتیازات خود، از تخفیف‌های ویژه این شرکت‌ها استفاده کنند.

      حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در مراسم آغاز به کار خدمت "چابن" با بیان اینکه ارائه خدمات نوین و همراه با ارزش افزوده یکی از مشخصه‌های باشگاه مشتریان فعال به شمار می‌رود گفت: مجموعه توسعه کسب و کار بانک، ایجاد خطوط جدید و فعال در بازار را در برنامه‌های خود داشته و باشگاه مشتریان در برقراری ارتباطات با مجموعه‌های خدماتی کمک شایانی به اجرایی شدن این برنامه ها خواهد کرد.

      معاون مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسب و کار با اشاره به اینکه وفادارسازی مشتریان بانکداری خرد فرایندی بسیار مهم و پیچیده است افزود: مشتریان حقوقی با توجه به قدمت همکاری ها دارای ضریب وفاداری نسبتا بالاتری هستند؛ اما اجرای عملیات وفادارسازی مشتریان خرد و حقیقی بسیار حیاتی و مهم بوده و خدمات پیشرفته‌ای همچون چابن در این مسیر راهگشا است.

      مشتریان بانک تجارت و اعضای باشگاه مشتریان این بانک می توانند برای اطلاع و نحوه استفاده از  تخفیف‌های ارائه شده در "چابن" به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به آدرسwww.tejaratclub.irمراجعه کنند.