بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱|
      تعداد بازدید: 1426
      دیدار مدیر مالی شرکت نفت با مدیرعامل بانک تجارت
      مدیرعامل بانک تجارت و مدیر امور مالی شرکت نفت ایران طی دیداری در ساختمان مرکزی بانک تجارت، راهکارهای توسعه همکاری های دو طرف را مورد بررسی قرار دادند.
      به‌گزارش روابط عمومی بانک تجارت، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل این بانک طی نشستی کاری، میزبان محمود بیلکار مدیر امور مالی شرکت ملی نفت ایران بود. دولت آبادی در این دیدار با اشاره به سابقه دیرین همکاری بانک تجارت با وزارت نفت و شرکت‌های تابعه بر آمادگی این بانک برای گسترش و ایجاد تنوع در خدمات ارائه شده به بخش نفت و انرژی کشور تاکید کرد.
      مدیرعامل بانک تجارت برخی خدمات ویژه بانک تجارت به وزارت نفت و شرکت های تابعه را مورد اشاره قرار داد و و گفت: دستیابی به راهکارهای مالی و اجرای پروژه های کلان نفتی یکی از دغدغه‌های مجموعه وزارت نفت و شرکت‌های تابعه است و بانک تجارت نیز در طول همکاری با این بخش، همواره برای ارائه پیشنهادها و راه حل های کارآمد در تلاش بوده است.
      دولت‌آبادی با اشاره به همکاری‌های اخیر این بانک با شرکت ملی نفت ایران در خصوص طراحی مدلی جدید برای تامین مالی پروژه‌های این شرکت افزود: مجموعه مالی و بانکداری شرکتی در بانک تجارت با همکاری شرکت نفت ایران، بعد از گذشت چندین نشست‌ تخصصی، خوشبختانه توانستند با یک خرد جمعی روشی جدید و کارگشا برای تامین مالی امن و هدفمند پروژه‌های صنعت نفت کشور طراحی کنند که خوشبختانه با حمایتی که از سوی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی جلب کرده است، می‌تواند پس از اخذ مجوزات لازم ضمن جمع‌آوری منابع ارزی جهت اجرای پروژه‌های نفتی کشور، به ایجاد رونق و بهبود در بازارهای کالا، خدمات، کار، سرمایه و کاهش التهابات بازارهای پول و ارز کمک نماید.
      محمود بیلکار مدیر امور مالی شرکت ملی نفت ایران نیز با بیان اینکه بانک تجارت عضو خانواده وزارت نفت به شمار می‌رود افزود: پروژه‌های نفتی نقش مهمی را در وضعیت اقتصادی کشور و اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه محور ایفا می‌کند و توسعه همکاری بین شرکت نفت و بانک تجارت به این مسیر کمک می‌کند.
      پیگیری تفاهمنامه های پیشین و گسترش همکاری طرفین از دیگر مواردی بود که در مذاکرات این جلسه مطرح شد.