بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۸|
      تعداد بازدید: 5653
      پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت آغاز سال 1396
      محمدابراهیم مقدم در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1396 ابراز امیدواری کرد مجموعه بانک تجارت با تلاش کارکنان خود، سال پیش‌رو را به سالی برای ارائه خدمات متفاوت و ارزنده به مشتریان تبدیل سازد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن این پیام به شرح زیر است:

       

      به نام خداوند مهر

      باردیگر شکوفه‌های رنگارنگ درختان سبز از زیر برف‌های زمستان سر برون آوردند و بهاری دیگر، نوید نوشدن دوباره زندگی را سر داد. بار دیگر در این نوروز فرهمند و باستانی، یکسال همکاری صمیمانه با مشتریان محترم بانک را ارج می‌نهیم.

      مجموعه بانک تجارت در سال 1395 در کنار مشتریان و ذینفعان خود و همراستا با سیاست‌های کلی اقتصادی کشور، «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» را در دستور کار خود قرار داد و در این زمینه، پشتیبانی و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط و تولیدکنندگان واقعی کشور را در صدر برنامه‌های خود قرار داد.

      در سالی که گذشت و با اجرای برجام و لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران، بانک تجارت نهایت تلاش خود را برای احیای جایگاه خود در عرصه ممتاز بانکداری بین‌المللی و تامین نیازهای ارزی کشور به انجام رساند و در همین مسیر همچنان سعی دارد خدماتی شایسته به مشتریان و فعالان اقتصادی کشور ارائه نماید.

      بانک تجارت در سال 1395 ادای تکالیف خود در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی را نیز سرلوحه برنامه‌های خود قرار داد و در قالب تفاهمنامه ها و پیمان‌هایی همچون تفاهمنامه با سازمان محیط زیست و همکاری با وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و دانشگاه‌های بزرگ کشور، ضمن اجرای برنامه‌های بسیاری در زمینه حفاظت محیط زیست، اقدام به احداث چندین مدرسه و خانه بهداشت در مناطق روستایی و کم‌بضاعت کرد.

      همکاران سختکوش من در بخش‌های مختلف بانک تجارت، نهایت تلاش را برای توسعه و بهبود ارائه خدمات گوناگون داشتند و کوشیدند تا کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذارند. اکنون در آستانه سال 1396 باردیگر همپیمان می‌شویم تا برای ارائه خدمات شایسته نام مشتریان ارجمند بانک تجارت همچون گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نشویم و سال 1396 را سالی برای ارائه خدمات متفاوت و ارزنده به مشتریان قرار دهیم.

      آرزومندم پیروز و سرافراز باشید و سالی توأم با سلامتی، بهروزی و خرسندی را در کنار خانواده محترم آغاز کنید.

      پاینده ایران

      محمدابراهیم مقدم

      مدیرعامل بانک تجارت