بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷|
      تعداد بازدید: 2690
      اینستاگرام بانک تجارت 20 هزارتایی شد
      تعداد دنبال کنندگان صفحه رسمی بانک تجارت در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام از مرز 20 هزار نفر گذشت .
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک روز سه شنبه هفدهم اسفندماه با بیان این مطلب خاطرنشان کرد : با توجه به اقبال قابل ملاحظه کاربران فضای مجازی در کشور به شبکه اجتماعی اینستاگرام و نیز امکانی که قابلیت های این شبکه برای انتشار پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی بانک در قالبی جذاب و اثرگذار فراهم می کند ، روابط عمومی بانک تجارت تولید محتوای تخصصی برای این شبکه را از ابتدای سالجاری به صورت جدی در دستور کار قرار داد .
      وی با اشاره به اینکه افزایش 100 درصدی تعداد دنبال کنندگان صفحه رسمی بانک تجارت در اینستاگرام طی یک بازه زمانی شش ماهه و متوسط یک هزار بازدید برای هر پست این صفحه نشان از مقبولیت این صفحه نزد مخاطبان و استمرار و پیوستگی در افزایش اقبال کاربران دارد تاکید کرد : علاوه بر اجرای یک برنامه مستمر جهت بارگذاری محتوا ، به تمام نظرات دنبال کنندگان عزیز اینستاگرام بانک تجارت به صورت 24 ساعته طی هفت روز هفته پاسخ داده می شود و بانک تجارت برنامه ی پیشبرد حضور در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی را براساس نظرات ارزشمند مشتریان بانک و دیگر هموطنان  پیش می برد .
      کاظم پور تاکید کرد : رویکرد ما این است که متناسب با تغییرات چشمگیر فضای اطلاع رسانی و ارتباطات جمعی در کشور ، حضوری هدفمند و موثر در رسانه های اجتماعی داشته و مطابق با مقررات کشور در این حوزه اقدام نماییم. شبکه های اجتماعی به ویژه از بستر مناسبی برای پیشبرد و اطلاع رسانی فعالیت های بانک تجارت در حوزه مسئولیتهای اجتماعی برخوردار است و طی ماههای گذشته نیز دو مسابقه با محوریت سنجش رضایتمندی کاربران از خدمات بانک تجارت و حفاظت از محیط زیست در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار شده است ، از جمله مسابقه عکاسی با محوریت حفاظت از  محیط زیست که با هشتگ اختصاصی #iranecotrip  که در این صفحه برگزار گردید با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه و  تعداد 3400 عکس برای این مسابقه ارسال شد .
      گفتنی است صفحه رسمی بانک تجارت در شبکه اجتماعی اینستاگرام از تاریخ 23 تیرماه سالجاری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد . کاربران این شبکه می توانند بانک تجارت را با نشانی  tejaratbank  در اینستاگرام دنبال کنند.