|
|
Tejaratbank
صفحه ویژه نابینایان و کم بینایان
|
سه شنبه 27 آذر 1397
بانکداری شرکتی
    • شما اینجا هستید
         
        • بانکداری شرکتی دربانک تجارت
          بانکداری شرکتی یکی از واحدهای کسب و کار استراتژیک بانک تجارت است که ماموریت دارد تا نیازهای بانکی و مالی شرکت ها و سازمانهای بزرگ کشور را با بهره گیری از ساختار، مدل‌ها و فرآیندهایی کاملا متفاوت از گذشته، پاسخ دهد. با مطالعه پیشینه بانک تجارت و ماهیت وجودی آن، این بانک بستری برای ارائه خدمات به بازرگانان ،شرکت ها و کارآفرینان بوده است که این سرمایه بسیارخوبی برای بانکداری شرکتی به حساب می آید . بانکداری شرکتی ، با تمرکز بر شناخت مشتریان شرکتی‌، در تلاش است تا با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی‌های مشتری مدارانه‌، ساختار منعطف‌، تخصص و تعهد مدیران ارتباط با مشتری مجرب خود و نیز فرآیندها و سیستم‌های منحصر به فرد، در جایگاه یک شریک تجاری معتمد و کارآمد برای مشتری نقش‌آفرینی کند‌.بانکداری شرکتی تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی و خلق راه حلهای بانکی و مالی متناسب برای پاسخگویی موثر و دقیق به آنها است. در بانکداری شرکتی علاوه بر ارایه خدمات تسهیلات و تعهدات، مدیریت دریافت ها و پرداختها و …، خدماتی مانند مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی، تامین مالی و خدمات مشاوره ای نیز به مشتریان بانکداری شرکتی ارائه می گردد.تدابیر اندیشیده شده در نظام بانکداری شرکتی به گونه ای است که تمامی نیازهای مالی و بانکی درقالب خدمات و محصولات قابل ارائه به بهترین ،سریعترین و دقیق ترین شکل ممکن پاسخ داده شده وراه حل های متنوع و اثربخش برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کارمشتریان دراختیارآنها قرار گیرد