|
|
Tejaratbank
صفحه ویژه نابینایان و کم بینایان
|
یکشنبه 27 آبان 1397
معرفی خدمات
    • شما اینجا هستید
         
        • چگونگی اجاره صندوق

          • اشخاص حقیقی می توانند با ارائه شناسنامه و کارت ملی و دو قطعه عکس به شعبه مراجعه و پس از تکمیل فرم درخواست و سپردن ودیعه و پرداخت اجاره بهاء ، از خدمات صندوق امانات(اجاره ای) استفاده نمایند .

          • در خصوص اشخاص حقوقی می بایست اساسنامه و یک نسخه از روزنامه رسمی کشور که در آن آگهی ثبت شرکت و یا موسسه درج شده باشد و همچنین روزنامه رسمی مربوط به معرفی مدیر یا مدیران و آخرین تغییرات شرکت به بانک تسلیم گردد و در ذیل فرم درخواست شرایط استفاده از صندوق توسط مشتری قید گردد .

          • در هنگام واگذاری صندوق های امانات (اجاره ای) یک یا دو کلید به اجاره کننده صندوق تحویل داده می شود ، در مواردی که دو کلید تحویل می گردد ، مشتری باید هر دو کلید را نزد خود نگهداری نموده و نباید یکی از آنها را در صندوق امانات (اجاره ای) بگذارد . ضمناً به مشتریان توصیه می شود که هر دو کلید را در یک محل نگه ندارند تا چنانچه یکی از کلیدها مفقود شد ، کلید دیگر در دسترس مشتری باشد.

          کارمزد صندوق امانات (اجاره ای) :

          با توجه به ابعاد متفاوت صندوق های امانات (اجاره ای) ، مبلغ ودیعه و اجاره بهای سالانه متفاوت بوده و هنگام مراجعه مشتری به شعبه اعلام خواهد شد .