مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانالهای ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده و شماره چهار رقمی 1554 نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.
مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز میتوانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینههای مختلف خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از تلفن، صندوقصوتی، پیام کوتاه و پست الکترونیکی به طور شبانهروزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.
خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط مشتریان
- اطلاع رسانی درخصوص انواع حساب ها، خدمات و تسهیلات در شبکه بانک تجارت بر اساس آخرین دستور العمل ها و قوانین صادره
- دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایتهای مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن
- پیگیری مشکلات بانکی، ارباب رجوع و مشتریان تا حصول اطمینان از رفع مشکل
- امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک
- ارائه اطلاعات کلیه شعب و واحدهای ستادی بانک در سراسر کشور
- ارائه آخرین نرخ خرید و فروش روزانه ارز و سکه در بانک تجارت
نحوه ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان
- ارتباط از طریق تلفن : بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند تماس مشتریان خود امکان تماس با شماره 1554 بدون نیاز به ورود پیش شماره را در تمام نقاط کشور فراهم کرده است. همچنین شماره ثابت 02188852200 نیز برای ارتباط با این مرکز به قوت خود باقی است.
- ارتباط از طریق پیام کوتاه یکی دیگر از کانالهای ارتباطی این مرکز با شما و بالعکس ارسال پیام کوتاه از طریق شماره 5000973 است.
شما مشتریان محترم می توانید با ارسال پیام کوتاه به این مرکز پاسخ سوال و اطلاعات مد نظر خود را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید.
- ارتباط از طریق سایت اینترنتی بانک: با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir وانتخاب منوی" راه های ارتباطی "امکان ارسال پیام در محیط وب مهیا می باشد . به محض ارسال پیام از طریق کانال های فوق، کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک نسبت به دریافت پیام و پیگیری امور بانکی شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام و نتیجه را به شما منعکس خواهند نمود.