بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • صندوق اجاره ای

      صندوق اجاره ای

      نگهداری از اشیاء و اسناد گرانبهای شخصی همواره یکی از دغدغه هایی است که ذهن افراد را به خود مشغول می کند. بانک تجارت به منظور آسودگی خاطر و رفاه حال مشتریان برای نگهداری اسناد ، اوراق و اشیاء گرانبهای آنان در یک محیط امن ، خدمت صندوق های اجاره ای را ارائه می دهد.

      شرایط:


      تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که نزد بانک تجارت حساب داشته باشند می توانند از خدمات صندوق های اجاره ای استفاده کنند.

      اشخاص حقیقی می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه، کارت ملی و دو قطعه عکس به شعبه مراجعه و پس از تکمیل فرم درخواست، سپردن ودیعه و پرداخت اجاره بها از خدمات صندوق اجاره‌ای استفاده کنند.

      در خصوص اشخاص حقوقی باید اساسنامه، یک نسخه از روزنامه رسمی کشور که در آن آگهی ثبت شرکت یا موسسه درج شده باشد و همچنین روزنامه رسمی مربوط به معرفی مدیر یا مدیران و آخرین تغییرات شرکت به بانک تسلیم و در ذیل فرم درخواست، شرایط استفاده از صندوق توسط مشتری قید شود.
      در هنگام واگذاری صندوق‌های اجاره‌ای، یک یا دو کلید به اجاره کننده صندوق تحویل داده می‌شود. در مواردی که دو کلید تحویل داده شده، مشتری باید هر دو کلید را نزد خود نگهداری کرده و نباید یکی از آنها را در صندوق اجاره‌ای بگذارد. ضمنا به مشتریان توصیه می‌شود که هر دو کلید را در یک محل نگهداری نکنند تا چنانچه یکی از کلیدها مفقود شد، کلید دیگر در دسترس باشد.

      مشتریان می‌توانند در صندوق خود هرگونه اشیا و اسنادی را قرار دهند؛ به شرط آنکه شامل اشیا ممنوعه نباشد یا در نتیجه فساد یا علل دیگر، آسیبی به صندوق و خزانه بانک نرساند.
      فقط اجاره کننده صندوق یا وکیل قانونی وی می‌تواند از آن استفاده کند و صندوق قابل انتقال به غیر نیست.
      مشتری باید علاوه بر اجاره بها، مبلغی را به عنوان ودیعه بر اساس تعرفه تعیین شده، به بانک بسپارد. مبلغ مذکور در صورتی که مشتری هیچ گونه بدهی به بانک نداشته باشد، در خاتمه مدت اجاره و انقضای مدت قرارداد، عینا به مشتری مسترد می‌شود.
      مشتریان می‌توانند در ساعات اداری به دفعات برای استفاده از صندوق اجاره‌ای به بانک مراجعه کنند.

      ثبت درخواست صندوق اجاره ای به صورت غیر حضوری:

      ثبت درخواست غیرحضوری صندوق اجاره ای برای مشتریان حقیقی با مراجعه به سایت بانک تجارت امکان پذیر است. با مراجعه به سایت بانک تجارت و کلیک روی گزینه (درخواست غیر حضوری صندوق اجاره ای) پس از تکمیل فرم های مربوطه، انتخاب ابعاد صندوق و شعبه مورد نظر ، متقاضی باید با ارائه کد رهگیری دریافت شده از سامانه و مدارک لازم در مهلت مقرر به شعبه مربوطه مراجعه کنند.

      کارمزد صندوق اجاره ای:

      با توجه به ابعاد متفاوت صندوق‌های اجاره‌ای، مبلغ ودیعه و اجاره بهای سالانه متفاوت بوده و هنگام مراجعه مشتری به شعبه اعلام خواهد شد.


      درخواست غیرحضوری صندوق اجاره ای


      لیست شعب دارای صندوق اجاره ای


      آخرین تاریخ به روزرسانی: بهمن ماه 1400